مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مهار حریق سیلندرهای گاز مایع در یک واحد مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 13 July 2018

عبدالحسین معظم فر اظهار کرد: ساعت ۹:۲۴ امروز (۲۲ تیرماه) طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: به محض دریافت گزارش حادثه سریعا اکیپهای آتش نشانی از ایستگاه شماره 4 به محل حادثه واقع در آپارتمانهای طرح مهر زیباشهر (جاده سردشت) اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق کردند.

معظم فر تصریح کرد: این حادثه به علت نشت سیلندرهای گاز ۱۱ کیلویی در مجاورت خوراک پزی سه شعله به وجود آمد و منجر به آتش گرفتن چهار سیلندر گاز مایع شد که با سرعت عمل آتش نشانان حریق کنترل و مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول انبار کردن سیلندر در اماکن کوچک مانند تراس یا حیاط خلوت را غیراصولی عنوان کرد و افزود: در این حادثه تمام سیلندرها دچار عمل کردن سوپاپ شده بودند که با سرعت عمل آتش نشانان از انفجار آنها جلوگیری شد.

وی گفت: در این حادثه از یک خودروی عملیاتی اطفای حریق سنگین از ایستگاه مرکزی جهت آبگیری استفاده شد. همچنین هنگام جابجایی سیلندرها یک آتش نشان از ناحیه کمر آسیب دید که خوشبختانه توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار