مدیرعامل آبفا روستایی استان خبرداد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان این‌که موضوع آبرسانی به روستاها به صورت جدی و جهادی دنبال می‌شود، گفت: در سال 96 با حمایت استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی 170 روستا با جمعیتی بیش از 72 هزار و 200 نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۲۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 14 July 2018

درویشعلی کریمی با اشاره به کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری و بخش مرکزی مسجدسلیمان اظهار کرد: در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری 15 روستا با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 800 نفر و در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی 36 روستا با جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 562 نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری 112 هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع و14 باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم 3 هزار و 650 متر مکعب احداث و کارگزاری خواهد شد.

کریمی ادامه داد: در پروژه آبرسانی به 36 روستای بخش مرکزی، 124 هزار و650 متر خط انتقال و شبکه توزیع، یک واحد تاسیسات آبرسانی و 19 باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم 2 هزار و 500 متر مکعب احداث و کارگزاری می‌شود.

وی بیان کرد: مجموعه آبفاروستایی خوزستان متعهد می‌شود با نهایت تلاش و عزم جدی، نسبت به آبرسانی به روستاهای فاقد آب از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان این‌که موضوع آبرسانی به روستاها به صورت جدی و جهادی دنبال می‌شود، گفت: در سال 96 با حمایت استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی 170 روستا با جمعیتی بیش از 72 هزار و 200 نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند و برگزاری مراسم‌های کلنگ‌زنی و افتتاح از ابتدای سال جاری تا کنون نوید ارتقاء خدمت‌رسانی به روستاییان استان را می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار