سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز، مطرح شدن موضوع استعفایش از هدایت این تیم را تکذیب کرد و گفت: استقلال اهواز سال‌ها است که به فراموشی سپرده شده و مسوولان استان و آن‌هایی که می‌توانند کاری انجام دهند، هیچ نگاه محبت‌آمیزی به این تیم ندارند.
کد خبر: ۶۳۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 15 July 2018

سیاوش بختیاری‌زاده اظهارکرد: تمرینات استقلال اهواز از دوشنبه هفته جاری با قدرت در اهواز آغاز خواهد شد. همچنین به زودی لیست بازیکنان مورد نیاز را به مدیریت باشگاه ارائه می‌دهم. ما چیزی به عنوان تست‌گیری نداریم و آن تعداد بازیکنی که از لیگ‌های مختلف مدنظرمان هستند، برای شرکت در تمرینات دعوت خواهند شد.

وی بیان کرد: استقلال اهواز سال‌ها است که از شرایط خوب خود دور شده است و همه می‌دانند که این تیم از باسابقه‌ترین، پرطرفدارترین و مردمی‌ترین تیم‌های استان و کشور محسوب می‌شود اما سال‌ها است که متاسفانه به فراموشی سپرده شده است و مسوولان استان و آن‌هایی که می‌توانند کاری انجام دهند، هیچ نگاه محبت‌آمیزی به استقلال اهواز ندارند و تنها این تیم و تعدادی هوادار عاشق مانده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تلاش می‌کنیم با مدیریت آقای قلندرنژاد، استقلال اهواز را به جایگاه واقعی‌اش و آن‌چه شایسته آن است، برسانیم. 10 روزی است که من سرمربی این تیم شده‌ام و اکنون به مدیرعامل باشگاه و همکارانش زمان داده‌ایم تا بتوانند شرایط لازم برای این‌که تیم بتواند خود را یک معرفی کند، فراهم کنند. امیدوارم در نهایت بتوانیم به صورت آبرومندانه تمرینات‌مان را آغاز کنیم.

وی افزود: صحبت‌هایی با مسوولان باشگاه داشتم که اگر بحث عملی شود، مطمئنا استقلال اهواز می‌تواند یکی از مدعیان لیگ دسته دو و صعود به لیگ یک کشور باشد. جوانان و تماشاگران خوبی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند.

بختیاری‌زاده در پایان در خصوص مطرح شدن موضوع استعفایش در فضای مجازی نیز گفت: چنین چیزی صحت ندارد؛ من به مدیرعامل استقلال اهواز و هواداران این تیم قول داده‌ام و با قدرت کارمان را از همین هفته آغاز می‌کنیم. ما می‌خواهیم یک تیم صد درصد بومی به نام استقلال اهواز را روانه مسابقات کنیم و امیدوارم این بازیکنان نشان دهند که فوتبال خوزستان زنده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار