سرپرست اداره‌کل امور بانوان خوزستان خبر داد:
سرپرست اداره‌کل امور بانوان و استانداری خوزستان از انجام مطالعات سومین پارک بانوان اهواز خبرداد.
کد خبر: ۶۳۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 17 July 2018

سیده فرانک موسوی در خصوص آخرین وضعیت پارک‌های بانوان اهواز اظهار کرد: جهت بازسازی استخر و فضاسازی پارک بانوان گلستان با پیمانکار قرارداد منعقد شده است. همچنین شهرداری اهواز به دنبال سرمایه‌گذار برای بازسازی سالن ورزشی این پارک است که تاکنون پنج سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده‌اند و شهرداری در حال ارزیابی سرمایه گذاران است. در مجموع پارک بانوان گلستان اهواز در حال احیا و ایجاد شرایط مناسب جهت بهره‌برداری است.

وی افزود: بنا است که پارک بانوان گلستان به پارک بانوان و خانواده تغییر کاربری دهد. با احیای این پارک، زمان صبح برای دختران و بعد از ظهر به خانواده‌ها اختصاص خواهد داشت که جهت احیا و شناساندن این پارک به خانواده‌ها اقدام می‌شود. در واقع این پارک دو کاربری دارد و به پارک خانواده تغییر کاربری می‌دهد.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در خصوص پارک شهروند نیز تصریح کرد: پارک شهروند به دلیل اینکه مدتی قابل استفاده نبود مشکلات تاسیساتی دارد و تاسیسات برق آن ناایمن است. شهرداری اهواز به دنبال سرمایه‌گذاری برای این احیای این پارک است.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین مطالعات پارک سوم بانوان در حال انجام است. فضای این پارک قبل از پل پنجم با قابلیت دسترسی بیشتر و ایمن‌تر قرار دارد و به عنوان پارک سیاحتی بانوان در نظر گرفته شده است اما شهرداری در حال بررسی این موضوع است که آیا این فضا برای پارک بانوان مناسب است یا خیر؟ شهرداری فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای این پارک را نیز منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: در واقع شهرداری اهواز در حال تلاش برای احیا و افزوده شدن پارک‌های بانوان است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پارک بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار