معاون قرآن و عترت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی شعر رضوی از ارسال آثار هنرمندان داخل و خارج از کشور به این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 15 July 2018

سید کریم موسوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به زمان برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در آبان‌ماه سال جاری و تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان داخل و خارج از کشور به مدت یک ماه، هنرمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ارسال کنند.

وی ضمن اشاره به شرایط خاص آب و هوایی استان خوزستان در دهه کرامت افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) مبنی بر پراکندگی برنامه‌های این جشنواره در طول سال، با هماهنگی این بنیاد مراسم اختتامیه این جشنواره در آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: تا امروز ١٥١ اثر از هنرمندان داخل و خارج کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی شعر رضوی اظهار کرد: آثار ارسال شده از کشورهای سوریه، عراق، لبنان، عمان، مصر، یمن و سوئد بوده که ٣١ اثر از خارج از کشور و بقیه آثار از هنرمندان داخل کشور بوده است.

آیین افتتاحیه جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در استان خوزستان ٢٨ آبان 98 در شهرستان کارون و مراسم اختتامیه آن ٢٩ آبان 98 در شهرستان شوش یادمان دعبل خزاعی برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار