نفتی‌های آبادان با حضور در اردوی تدارکاتی شهرهای بروجرد و تهران، چند بازیکن جدید را مدنظر دارند.
کد خبر: ۶۳۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 15 July 2018

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در اردوی 21 روزه شهرهای بروجرد و تهران به‌سر می‌برد، تاکنون در چهار دیدار تدارکاتی به میدان رفته‌اند.

این تیم در بروجرد به مصاف تیم منتخب خرم‌آباد رفت و نخستین محک شاگردان سرجیو با پیروزی دو بر یک همراه بود، صنعت نفت یک بار دیگر در کمپ تمرینی بروجرد به مصاف نساجی رفت که این دیدار نیز با حساب یک بر صفر به سود نماینده آبادان خاتمه یافت.

پس از این دیدار، نفتی‌ها برای برگزاری سه بازی تدارکاتی عازم پایتخت شدند و تمرینات خود را در زمین چمن شهید شیرودی دنبال کردند.

این تیم در سومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم رفت و موفق شد شاگردان تارتار را با نتیجه چهار بر دو از مقابل برداشتند.

نفتی‌ها چهارمین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم دسته اولی مس کرمان برگزار کردند و در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

با نگاهی به دیدارهای تدارکاتی تیم صنعت نفت، ترکیب احتمالی این تیم را برای حضور در لیگ برتر می‌توان شامل بازیکنانی همچون شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین بغلانی، حسین ساکی، احمد عبدالله‌زاده، اکبر ایمانی، کرار جاسم، لوییز سوارز و میلاد جهانی دانست.

سومین دیدار تدارکاتی نفتی‌ها در تهران مقابل تیم دسته اولی شهرداری ماهشهر در ورزشگاه کارگران برگزار خواهد شد.

همچنین این باشگاه در نظر دارد تا در صورت توافق، در چند روز آینده با سه گزینه دیگر قرارداد امضا کند که این تعداد دو بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی را شامل می‌شوند.

پدرو آلمیدا 27 ساله، بازیکن برزیلی است که در صورت تایید کادر فنی به یاری خط حمله نفتی‌ها خواهد آمد، هیچ کارنامه‌ای در خصوص این مهاجم برزیلی منتشر نشده است.

نفتی‌ها همچنین به دنبال جذب مدافع سابق پرسپولیس هستند تا در صورت توافق، بابک حاتمی را به جمع زردپوشان اضافه کنند، این بازیکن دوران کم فروغی را در تیم قرمز پایتخت پشت سر گذاشت.

علیرضا ابراهیمی نیز دیگر مدافعی‌ست که مدنظر نفتی‌ها قرار گرفته و در صورت تأیید کادر فنی، او نیز زردپو خواهد شد.

این مدافع وسط سابقه حضور در تیم‌های مس کرمان و نیروی زمینی تهران را در کارنامه دارد.

این سه بازیکن در حال حاضر در تمرینات صنعت نفت حضور دارند و به احتمال فراوان در روزهای آینده زردپوش خواهند شد.

اردوی نفتی‌ها در تهران پس از برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی به پایان خواهد رسید و این تیم مجدداً برای برپایی ادامه اردوی خود راهی بروجرد خواهد شد.

نماینده آبادان 25 تیرماه به آبادان باز خواهد گشت و تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر در این شهر پیگیری می‌کند.

 

منبع: مهر

برچسب ها: صنعت نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار