فرماندار آبادان گفت:
مردم اروندکنار انتظار دارند تا شتاب بیشتری در حل مسایل این منطقه به خصوص مساله آب به وجود بیاید و هرچه سریعتر شاهد حل مشکلات این بخش باشند.
کد خبر: ۶۳۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 15 July 2018

عزیزالله شهبازی شامگاه 23 تیرماه در جلسه ای با حضور استاندار که پیرامون مشکلات آب اروند کنار در بخشداری اروندکنار برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بخش هایی که تلاش بسیاری در آن صورت می گیرد تا چهره آن عوض شود، بخش اروندکنار است.

وی افزود: مطالبات و خواسته های مردم در جنوبی ترین نقطه خوزستان و در شهرستان آبادان و بخش اروند کنار بر حق است و همه در تلاش هستیم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

فرماندار آبادان با بیان اینکه دغدغه های مردم در اروندکنار فراوان است، تصریح کرد: ماموران دولتی برای حل این مشکلات تلاش می کنند و زمانی که مردم این تلاش ها را می بینند، احساس آرامش خواهند کرد.

شهبازی با اشاره به اینکه مردم اروند کنار مردمی بسیار بالنده و مرزدارانی بسیار کم توقع در استان هستند، ادامه داد: مردم اروندکنار انتظار شتاب بیشتری در حل مسایل این منطقه به خصوص مساله آب را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیاری در بحث اشتغال، سرمایه گذاری، بندر، صیادی و اخیرا نیز در بحث آب شرب و کشاورزی مردم در بخش اروند کنار در حال انجام است تا شاهد باشیم که شرایط زندگی در این بخش بهبود پیدا کند و مرزداران در اروندکنار با وضعیت بهتری زندگی کنند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه تلاش های بسیار خوبی از سوی استاندار خوزستان در بحث آب شرب و کشاورزی در اروند کنار انجام گرفته است، گفت: مردم اروندکنار مسایل و مشکلات کشور را لمس می کنند و در این زمینه همراهان بسیار خوبی در برقراری آرامش و امنیت در کشور و منطقه هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار