نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به محرومان در مناطق دور افتاده و محروم برای مسئولان نظام جمهوری اسلامیایران افتخار است.
کد خبر: ۶۳۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 15 July 2018

آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارلله زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک به سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استان پهناوری است به همین دلیل خدمت کردن در آن  عزمی چند برابر نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیریت آمیخته با رحمت و احترام به مردم همواره مورد توجه پیامبر(ص) بوده است تصریح کرد: تا آخرین نفس و با تمام توان باید برای حفظ ارش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم و امیدواریم خداوند به ما توفیق  شهادت در راه دین را بدهد.

وی خاطرنشان کرد: سردار معروفی انسانی بسیار با اخلاق است و در دوران خدمتش در استان سیستان و بلوچستان اقدامات زیادی را برای محرومیت زدایی انجام داده است او تلاش کرد تا به فرزندان غیور این استان بها دهد و جوانان این مرز و بوم هم با اعتماد بیشتر به حراست از مرزها پرداختند.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان با به همه محرومیت‌هایی که داشته اند هیچ وقت سنگر اسلام را رها نکرده اند و تحت هر شرایطی به مردم و مسئولان آن به یکدیگر اعتماد داشته اند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از انسان‌ها که خدمت و امانت را پذیرفته اند و زیر بار مسئولیت رفته اند در میانه راه شانه خالی کرده اند گفت: پذیرفتن بار سنگین مسئولیت هنر است چون هر کسی نمی‌تواند حق مسئولیت را آن‌طور که باید ادا کند.

مردم سیستان و بلوچستان همواره پشتیبان نظام بوده اند 

 سردار امان الله گشتاسبی در مراسم  معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: حفظ وحدت در سیستان و بلوچستان لازم و واجب است و همه به خوبی می‌دانیم که مردم سیستان و بلوچستان همیشه و در تمام صحنه ها  پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سردار معروفی فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در طول سه سال خدمت خود در این استان قدم‌های بزرگی برای مردم و مجموعه سپاه برداشته است.

وی بیان کرد: امنیتی که در استان سیستان و بلوچستان به کمک مردم و مسئولان به دست آورده ایم را با تمام قوا حفظ خواهیم کرد مردم سیستان و بلوچستان در طول تاریخ نشان داده اند هیچ وقت به نظام پشت نخواهند کرد و اگر لازم باشد جان خود را هم به نظام تقدیم می‌کنند. 

گشتاسبی گفت: همه ما در مسیری زندگی می‌کنیم که بتوانیم خدمت گذار مردم باشیم به همین دلیل از مردم غیور و غیرتمند سیستان و بلوچستان می‌خواهم دعا کنند که در نوکری خودمان نسبت به مردم انقلابی پایبند باشیم.

سردار حسین معروفی هم در این مراسم اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم در سیستان و بلوچستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که در کنار برقراری امنیت در این استان دنبال می‌شد که باید این کار همواره تکرار شود چون هرچه برای مردم کار کنیم کم است.

فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد انشقاق مذهبی و قومی در این استان هستند، ادامه داد: تقریب در سیستان و بلوچستان باید در تمام عرصه ها دنبال شود.

وی عنوان کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی است و نشان داده که یک سازمان قدرتمند در زمینه‌های مختلفی علمی و ابتکاری است.

 به گزارش تسنیم در پایان این مراسم سردار حسین معروفی که پیش از این فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بوده به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوا استان گلستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار