با حکم استاندار خوزستان؛
طی حکمی از سوی استاندار خوزستان، سعید جنامی به عنوان معاون فرماندار شهرستان شادگان معرفی شد.
کد خبر: ۶۳۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 15 July 2018

آئین تکریم و معارفه معاون جدید فرمانداری شادگان عصر شنبه و با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان، سرپرست فرمانداری شادگان و جمعی از مسئولان این شهرستان که در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد و طی آن سعید جنامی به عنوان معاون فرماندار شادگان معرفی شد.

سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه این مراسم گفت: باید شرایطی برای ورود مردم در مسائل شهرستان فراهم کنیم چرا که هر جایی شاهد حضور مردم بودیم، پیشرفت و توسعه داشتیم.

سعید حاجیان اضافه کرد: از همه مسئولان در این شهرستان درخواست داشتم که در کارهای خود همواره از ظرفیت های مردمی بیشترین بهره را ببرند و از وجود نعمت مردم به عنوان صاحب اصلی انقلاب اسلامی استفاده کنند؛ دست خدا با جماعت است و جماعت را کمک می‌کند، باید با اتحاد و همبستگی در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و خدمت به مردم شهرستان شادگان گام برداریم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید قدر نظام و نعمت بزرگ نظام جمهوری اسلامی را بدانیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است و اقتدار، عظمت‌ امنیت ایران اسلامی در میان جنگ‌افروزی‌های منطقه زبانزد است.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان بیان کرد: مردم مستحق بهترین خدمت و رفتار هستند، باید اکرام بشوند و عزت نفس انها باید حفظ شود و اینها بهترین کسانی هستند که باید بهترین خدمات را از سوی نظام مقدس ببینند بنابر این ما به همراه همه همکاران در ادارات و سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی همه باید سمت و سوی خدمات را در شهرستان به سمتی ببریم که نتیجه ان رضایتمندی مردم باشد.

در این آئین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نعمت اله آلبوغبیش، سعید جنامی به عنوان معاون جدید فرماندار شادگان معرفی شد.

 

منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار