رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان خبر داد:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: با توجه به رعایت نکردن ضوابط و استانداردهای زیست محیطی برای ۶ واحد تولیدی و صنعتی آلاینده این شهرستان اخطار رفع آلایندگی صادر شد.
کد خبر: ۶۳۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 15 July 2018

رحیم مجدمی اظهار کرد: کارشناسان محیط زیست شادگان به طور مستمر از واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان بازید به عمل آورده و در صورت مشاهده هر نوع آلودگی، واحد مورد نظر را موظف به استانداردسازی و دفع خطر آلاینده ها می کنند.

وی، رعایت اصول زیست محیطی در تولید را یکی از مهمترین عوامل جلوگیری از تخریب منابع ملی و محیط زیست دانست و اضافه کرد: با فرهنگ سازی در چنین زمینه هایی می توان در راستای حفظ محیط زیستی سالم گام های موثرتری برداشت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان ادامه داد: پایش واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در طول سال به طور منظم و برنامه ریزی شده صورت می گیرد و استمرار در بی توجهی به مقررات زیست محیطی با اعمال قانون و در نهایت با تعطیلی واحد آلاینده همراه خواهد بود.

مجدمی در پایان گفت: در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان، کنترل و پایش‌های مستمر و شبانه روزی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در شهرستان شادگان بعمل آمده که در این خصوص از ابتدای سال تاکنون ۶ مورد اخطاریه زیست محیطی بابت واحدهای آلاینده صادر شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار