با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل آبفا خوزستان خط انتقال آب هزار طرح غدیر از تصفيه‌خانه طرح جامع به تلمبه‌خانه جمشيد آباد آبادان افتتاح و وارد مدار بهره برداری شد.
کد خبر: ۶۳۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 15 July 2018

شامگاه 23 تیرماه با حضور غلام‌رضا شریعتی و صادق حقیقی پور، خط انتقال آب هزار طرح غدیر از تصفيه‌خانه طرح جامع به تلمبه‌خانه جمشيد آباد افتتاح شد.

با افتتاح و راه‌اندازی خط هزار از تصفيه‌خانه طرح جامع به تلمبه‌خانه جمشيد آباد بخش عمده مشکل آب شرب آبادان برطرف می‌شود.

اين خط به‌منظور رفع افت فشار و افزايش كيفيت آب توزيع شده در ١٣ منطقه آبادان شامل مناطق ذوالفقاری، سعده، جمشيد آباد، الوانيه، شطيط، شهرك ولیعصر، چوئبده، اروند كنار، آبادان مركزی، كارون، احمد آباد طيب و بهمن است.

با تامین آب مورد نیاز مردم آبادان توسط سازمان آب و برق خوزستان از طریق اجرای خط غدیر، شرکت آبفا خوزستان نیز به سرعت توانست تا این آب را وارد خط‌وط توزيع آب در شهرهای آبادان و خرمشهر كند.

استاندار خوزستان شب گذشته با اشاره به اجرای این طرح گفت: خط لوله آب غدیر به سمت جمشید آباد یکی از اقداماتی بود که پس از حدود 10 سال اجرایی و تکمیل شد. با توجه به این‌که بخش عمده‌ای از آب اروند کنار از ایستگاه جمشید آباد تامین می‌شود، امیدواریم بخشی از مشکلات کیفی آب این بخش حل شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار