مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 15 July 2018

اسماعیل زمانی در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به اینکه بحث آب شرب شهرهای آبادان و خرمشهر یک موضوع ملی و استانی با تخصیص اعتباراتی ملی است، گفت: با بروز شوری آب، تلاشهای فراوان مسئولان برای انتقال آب شرب شیرین و با کیفیت به شهرهای آبادان و خرمشهر با دو خط انتقال مجزا انجام گرفت.

وی افزود: با انتقال بیش از ۲۳۰ هزار متر مکعب آب به شهرهای آبادان و خرمشهر از رودخانه کرخه در قالب طرح غدیر۲، موضوع برداشت آب از رودخانه بهمنشیر به حداقل و در نهایت به صفر رسیده و به این ترتیب آب با ای. سی مناسب به دست مردم می رسد.

زمانی اظهار کرد: موضوع آب شیرین کن برای ما حکم پدافند را دارد تا در مواقع اضطرار و یا تکرار اتفاقات مشابه آمادگی برای انتقال آب از آب شیرین کن ها به درون شبکه آب را داشته باشیم تاوضعیت مبتلابه دیگر تکرار نشود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: امسال برای بازسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب منطقه (آبادان و خرمشهر) اعتباری معادل ۸۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم که تخصیص این اعتبار برای سال بعد نیز تکرار می شود.

زمانی گفت: امیدواریم با شناسایی مشکلات شبکه توزیع آب در شهرهای آبادان و خرمشهر که اعتبارات طرح مطالعاتی اجرای این پروژه را نیز سازمان منطقه آزاد اروند تقبل می کند، بتوانیم با اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب، آب کافی و با کیفیت مطلوبی را به دست مردم برسانیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار