تابناک گزارش می دهد؛
در جهت تعامل و همکاری بیشتر نشست مدیر آموزش و پرورش دهدشت با مسئولان  مجموعه هندبال فرازبام خائیز دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 16 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ظهر روز یکشنبه با حضور مدیر عامل و مدیر اجرایی و رسانه ای مجموعه هندبال فراز بام خائیز دهدشت نشست هم اندیشی با مدیر آموزش وپرورش شهرستان  در موضوع هندبال و شرایط همکاری برگزار شد.

علی پورک پور در این نشست از علاقه خود به ورزش گفت و افزود: هر گونه همکاری و تعاملی با ورزش شهرستان را وظیفه آموزش وپرورش می دانیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم آن گونه که شایسته است به ورزش هندبال شهرستان کمک کنیم.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت تعامل با رسانه ها را امری مهم دانست و بیان کرد: ورزش نیازمند رسانه است و اگر موفقیتی به دست می آید رسانه ها نقش مهمی در این موفقیت دارند.

جواد جعفرزاده کارشناس تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش دهدشت گزارشی از روند همکاری هندبال کهگیلویه و آموزش وپرورش ارائه کرد و سپس مجید پارسائی مدیر عامل هندبال فرازبام خائیز  و سرپرست و مدیر فنی تیم ملی نوجوانان هندبال ایران به تشریح موفقیت ها، برنامه ها و چالش های پیش روی هندبال پرداخت و عنوان کرد: یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت سال های اخیر هندبال در دهدشت همکاری و تعامل سازنده آموزش وپرورش بوده و موفقیت های به دست آمده حاصل تلاش، برنامه ریزی و تعامل خیلی از عوامل بوده که آموزش وپرورش شهرستان نقش مهمی در این فرایند داشت.

مدیر فنی و سرپرست تیم ملی نوجوانان ایران در ادامه حضور دو نفر از فرهنگیان شهرستان به عنوان مدیران اجرائی و رسانه ای در باشگاه فرازبام را نمونه بارز این همکاری دانست و ابراز داشت: جهت حضور پر قدرت در لیگ برتر هندبال و اعتلای نام کهگیلویه باید تلاش ها بیشتر و همکاری ها مضاعف باشد و واقعا نیازمند همکاری مجموعه آموزش وپرورش شهرستان هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار