فرمانده مرزبانی خوزستان خبر داد:
فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل ماهشهر و کشف ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 17 July 2018

سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حمایت از تولید داخلی روز گذشته در حین کنترل شناورهای عبوری موفق شدند، یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر سجافی در حرکت بود، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی دقیق ماموران از شناور توقیف شده ۱۲۰ دستگاه یخچال، ۱۵۰ دستگاه لباسشویی و ۷۰ دستگاه تلویزیون که قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار نظرپور در پایان تأکید کرد: مرزبانان خوزستان در راستای حفظ و حراست از مرزهای جنوب غربی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. همچنین به منظور حمایت از اقتصاد داخلی کشور با هرگونه فعالیت سودجویانه و قاچاق کالا در مرزهای آبی و خاکی استان به صورت قاطع و قانونی برخورد می کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار