معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: سپاه از همه ظرفیت خود برای خدمات رسانی به زوار اربعین بهره می‌گیرد.
کد خبر: ۶۳۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 17 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی با تاکید بر همکاری همه جانبه سپاه در همه کمیته‌های اربعین، گفت: سپاه از تمام ظرفیت خود برای خدمات رسانی به زوار اربعین استفاده می‌کند.

وی افزود: بیش از 10 هزار نفر ظرفیت اسکان راهیان نور در اختیار زوار اربعین قرار خواهد گرفت و دو آشپزخانه بزرگ نیز در قصرشیرین و مرز خسروی با ظرفیت پخت هر وعده 15 هزار پرس غذا راه اندازی خواهیم کرد.

بیاتی تصریح کرد: اگر محلی هم برای پارکینگ در نظر گرفته شده آمادگی راه اندازی و مدیریت آن را داریم.

مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تدوین طرح جامع اربعین در سه استان کرمانشاه، خوزستان و ایلام گفت: در استان کرمانشاه این کار باید سرعت بیشتری بگیرد و از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی با هدایت دفتر فنی استانداری بهره گرفته شود.

سالاری از هماهنگی با معاونین عمرانی شش استان معین اربعین خبر داد و افزود: آماده سازی زیرساخت‌ها با سرعت خوبی در حال انجام است و در حال آماده سازی مسیرهای اضطراری در کنار مسیرهای اصلی نیز هستیم.

مسعود بهرام نژاد دبیر ستاد اربعین استان نیز در این جلسه با اشاره به راه اندازی 13 کمیته ستاد اربعین، گفت: امسال دو کمیته جدید مدیریت شناسایی، تشخیص هویت و انتقال اجساد و نیز کمیته امور اتباع خارجی به مجموع این کمیته‎‌ها اضافه شده است.

وی از کمیته ها خواست هرچه سریعتر دبیران خود را به دبیرخانه معرفی کرده و جلسات خود را به شکل منظم برگزار و مصوبات آن را به دبیرخانه ستاد اربعین استان اعلام کنند.

بهرام نژاد از تشکیل کانال خبری ویژه اطلاع رسانی اقدامات ستاد اربعین استان خبر داد و افزود: همچنین طرحی آماده شده تا زوار اربعین در استان بیشتر در جریان خدمات مردم و مسئولین در امر بازسازی مناطق زلزله زده قرار بگیرند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار