رییس هیات والیبال خوزستان:
رییس هیات والیبال خوزستان با بیان این‌که پتانسیل داشتن یک تیم در لیگ برتر کشور را داریم، گفت: مسوولان استان در جلسه شورای ورزش قول دادند که در این زمینه کمک کنند ولی هنوز این مهم محقق نشده است.
کد خبر: ۶۳۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 17 July 2018

سعید شاهرخی اظهارکرد: من قبلا هم گفته‌ام که والیبال خوزستان در پنج سال اخیر به کما رفته بود، به صورتی که در سطح کشور و حتی استان تیم نداشتیم و هیچ بازی برگزار نمی‌شد و اگر مسابقه‌ای هم برگزار می‌شد در یک یا دو روز به پایان می‌رسید؛ والیبال استان واقعا یک وضع نابه سامان داشت و در اسفند 95 که مسوولیت هیات را بر عهده گرفتم، والیبال استان از لحاظ ساختار، بودجه و تجهیزات نابود شده بود.

وی بیان کرد:‌ خوزستان سرشار از ثروت است ولی وقتی می خواهیم برای پیشرفت ورزش استان کاری انجام دهیم، هیچ ارگانی مسوولیت اسپانسری تیم‌های استان را تقبل نمی کند و مشکلاتی به وجود می آید که مانع از کار کردن می‌شود ولی ما دلسرد نشدیم و توانستیم والیبال استان را که در خاموشی به سر می‌برد، تا حدودی به حرکت درآوریم. همچنین برای ایجاد انگیزه در بین نوجوانان والیبالیست، تیم‌های استان را به مسابقات کشوری نیز اعزام کردیم و هدف‌مان تنها کسب تجربه بود.

رییس هیات والیبال خوزستان تاکید کرد: ‌برای این‌که بتوانیم والیبال استان را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم، نیازمند بودجه هستیم و این در حالی است که بیشتر در بخش فوتبال هزینه می‌شود و به رشته‌های دیگر توجه نمی‌شود؛ ما اگر فقط پول چهار بازیکن فوتبال را داشتیم، با یک تیم در لیگ برتر والیبال کشور شرکت می‌کردیم و آن را هم بین هشت تیم حفظ می‌کردیم.

وی افزود: همه استان برای کمک به فوتبال بسیج شده‌اند و بودجه‌های خوبی هم برای این تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود ولی آن‌وقت در رشته والیبال حتی یک نماینده هم نداریم. امیدوارم مسوولان به دغدغه جامعه والیبال نیز توجه کنند. امروز در این رشته حرفی برای گفتن در کشور نداریم و والیبال استان در خاموشی به سر می‌برد.

شاهرخی در ادامه با گله‌مندی از عدم توجه مسوولان به رشته والیبال و فراموش کردن وعده‌های خود در شورای ورزش استان، گفت:‌ در جلسه شورای ورزش که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، قرار شد یکی از شرکت‌ها موظف به تیم‌داری در لیگ برتر شود که متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده و به نظر می‌رسد این موضوع به فراموشی سپرده شده است؛ واقعا نمی‌دانم چرا به این موضوع مهم بی‌توجهی می‌شود و انتظار داریم که به قول‌شان عمل کنند. امیدوارم تا دیر نشده است، اقدامات لازم در این زمینه انجام شود تا خوزستان بازهم از حضور در لیگ برتر بی‌نصیب نماند.

وی با بیان این‌که اگر در لیگ برتر تیم‌داری نکنیم، هیچ فعالیتی به چشم فدراسیون والیبال نمی آید، عنوان کرد:‌ باتوجه به این‌که تیمی در لیگ برتر نداریم، هیچ اسپانسری هم به سمت والیبال نمی‌آید و بسیاری از ارگان ها شناخت خوبی از این رشته ندارند؛ به هر حال اگر قصد تیم‌داری در لیگ برتر را داریم باید از همین حالا تلاش کنیم تا یک کار ماندگار انجام دهیم و زمان زیادی هم برای اعلام آمادگی جهت حضور در لیگ برتر نداریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: والیبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار