نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : سازمان تامین اجتماعی برای انجام ماموریت ها و ایفای تعهدات بیمه ای خود نیاز به حمایت و توجه بیشتر مجلس و دولت دارد .
کد خبر: ۶۳۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 17 July 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام محمد زارعی در بازدید از شعبه تامین اجتماعی یاسوج اظهار داشت : وقتی به دخل و خرج سازمان تامین اجتماعی نگاه می کنیم ، می بینیم که با در نظر گرفتن خدمات گسترده ای که این سازمان به جمعیت چند میلیونی بیمه شدگان و مستمری بگیران ارایه می کند و در مقابل ، منابع درآمدی آن به دلیل شرایط اقتصادی با کاهش روبه روشده است ، لزوم حمایت همه جانبه و توجه بیشتر مجلس و دولت به تامین اجتماعی احساس می شود .
وی افزود : جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را اقشار آسیب پذیر کارگران و بازنشستگان تشکیل می دهند و این سازمان نیز تعهدات بسیار گسترده ای را در قبال این اقشار دارد و لذا ضرورت دارد نگاه ویژه ای به این سازمان داشته باشیم ، تا بتواند پاسخ گوی این ماموریت ها باشد .
سازمان تامین اجتماعی برای انجام ماموریت های خود نیاز به حمایت مجلس و دولت دارد
 

نماینده بویراحمد و دنا گفت : در میان سازمان های بیمه ای و حمایتی ، سازمان تامین اجتماعی به دلیل خدمات بیمه ای و درمانی گسترده آن ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است ؛ بنابراین لازم است حوزه تامین اجتماعی بیش از پیش تقویت شود .
زارعی  تاکید کرد : در حالی که سازمان تامین اجتماعی بخش اعظم جمعیت کشور را زیر پوشش دارد و روزانه با مراجعه چندین میلیون نفری برای دریافت خدمات بیمه ای و درمانی روبه روست ، اما به ندرت مراجعه کننده ای را سراغ داریم که از خدمات این سازمان ابراز نارضایتی و شکایت کند .
وی افزود : در همه جای دنیا تامین اجتماعی یکی از پایه های اساسی و حوزه های مهم به شمار می رود و مشخص است که اگر دولت ها از تقویت این حوزه غفلت کنند ، مردم با رنج ها و آسیب های زیادی رو به رو می شوند .
 
سازمان تامین اجتماعی برای انجام ماموریت های خود نیاز به حمایت مجلس و دولت دارد

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در جریان این بازدید گزارشی از خدمات و فعالیت های سازمان ارایه کرد .
عباس نورمحمدی گفت : سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند خدمات خود را در سریع ترین زمان به مخاطبان ارایه کند و با الکترونیکی و غیرحضوری کردن این خدمات ، مراجعه حضوری بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان را به حداقل برساند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار