اختصاص ۴۰میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبرى به پروژه سد جگین بشاگرد
کد خبر: ۶۳۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 17 July 2018

 

40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ويژه سفر مقام معظم رهبرى به پروژه سد جگین به سردشت اختصاص یافت که تا پایان تیر ماه سال آینده آب سد جگین برای مردم شهر سردشت و روستاهایی که به فاصله 4 کلیومتری از خط انتقال قرار دارند خواهد رسید.

 

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ صبح امروز نمایندگان دفتر امور عمرانی مقام معظم رهبری طی سفر به استان هرمزگان، به همراه مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه معاون استاندار و مدیرکل آب فاضلاب شهری، مدیرکل آب فاضلاب روستایی ضمن بازدید از پروژه آبرسانی سد جگین به مرکز شهرستان و روستاهای اطراف در جریان عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفتند.

پس از بازدید مقرر شد مبلغ ۵۰ میلیارد اعتبار طى سال جارى و سال آینده از محل اعتبارات ویژه سفر مقام معظم رهبرى به مجتمع آبرسانى ۵۵ روستای سهران بشاگرد جهت تکمیل و بهره بردارى این طرح بزرگ و مهم آبرسانى اختصاص یابد.

 

۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ویژه سفر مقام معظم رهبرى به پروژه سد جگین به سردشت اختصاص یافت که تا پایان تیر ماه سال آینده آب سد جگین برای مردم شهر سردشت و روستاهایی که به فاصله ۴ کلیومتری از خط انتقال قرار دارند خواهد رسید و مردم از این نعمت خدادادیی بهرمند خواهند شد./پایگاه خبری فرهنگ کده

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار