مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان از تبین اهداف این باشگاه برای تیم‌داری در رقابت‌های قهرمانی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 20 July 2018

احمد پارو در خصوص آخرین تحولات باشگاه پالایش نفت آبادان و نحوه سیاست‌گذاری خصوص تیم‌داری برای فصل آینده رقابت‌های ورزشی، اظهار کرد: در بحث تیم داری اهداف خود را به دو بخش تنظیم کردیم.

وی ادامه داد: در بخش اول اهداف خود، زیر ساخت‌ها را برای ترمیم تیم‌های قهرمانی در بخش نیروی انسانی و سخت افزار برنامه ریزی کرده‌ایم که این بخش شامل بخش آکادمی و تیم‌های پایه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به اینکه چندین سال است که این تیم‌ها در مسابقات مختلف سطح اول کشور حضور دارند، متاسفانه کم‌کاری‌ها و یا شاید عدم نیاز باعث شده تا به آن شکل روی این مسائل کار نشود.

پارو یادآور شد: به همین منظور به این نتیجه رسیدیم که در این زمینه فعالیت خود را آغاز و سرمایه های خود را پرورش دهیم تا این منابع مالی و انسانی از شهر آبادان خارج نشود.

وی یادآور شد: از جمله اهداف ما در بخش قهرمانی این است که روی استعدادهای بومی سرمایه‌گذاری کنیم که در همین راستا، با مربیان تیم‌های قهرمانی صحبت‌های لازم صورت گرفته و نظر بر این است مربیان سال گذشته که متحمل زحمات زیادی شدند را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: البته در بخش فوتسال بانوان به دلیل اختلاف نظراتی در این بین وجود داشت، همکاری گذشته صورت نگرفت و تشخیص داده شد از مربی دیگری استفاده کنیم، اما در سایر رشته های مقام آور و قهرمانی با مربیان صحبت شده و به توافق اولیه نیز رسیدیم.

پارو ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود در کشور، وزارت نفت نیز بحث کاهش هزینه‌ها را مطرح کرده است، که طبعا در این زمینه این ابلاغ‌ها در ورزش منظور خواهد شد.

وی با شاره به این موضوع که در این بین متاسفانه گاها ظرفیت‌های مورد نیاز در شهرستان و در منطقه موجود نیست، عنوان کرد: از مربیان خواسته شده که استعدادیابی لازم را در رشته‌های خود به انجام رسانده و از موجودی شهرستان و استان استفاده کنند، اما با توجه به اینکه رسیدن به هدف این برنامه‌ریزی ها، یک پروسه چندین ساله است، اما باید این کار را از جایی شروع کرد چرا که هرسال عنوان می شد از سال آینده استارت این کار زده خواهد شد اما تا به امروز صورت نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان اذعان کرد: هجمه‌های بسیاری بر علیه این تفکر صورت گرفته اما نپرداختن به سرمایه‌های بومی شهر باعث صرف هزینه‌های کلان و عدم نتیجه‌گیری لازم در تیم‌های ما بوده است، بنابراین تفکر موجود در هجمه‌ها، حاصل همان راهی ست که در این چند سال به بیراهه رفته بود و برنامه‌ای برا استفاده از توان بومی نبود.

پارو تاکید کرد: اگر در این چند سال به شکلی اصولی و صحیح عمل کرده بودیم، در حال حاضر نیازی به توان غیر بومی و بازیکنان ملی و خارجی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان یادآور شد: اگر قرار است تیمی با نام پالایش نفت آبادان حضور داشته باشد، باید جوری برنامه‌ریزی کنیم تا در سال‌های آینده نیازی به بازیکنان غیر بومی نداشته باشیم، اعتقاد ما گرچه مورد هجمه قرار خواهد گرفت، اما باعث جوان‌گرایی و اخلاق‌مداری خواهد شد و سعی داریم تا در دو بُعد آن موفق باشیم.

وی با عنوان این موضوع که شاید در بحث قرارداد نتوانیم پرداختی‌های گذشته را نداشته باشیم، تصریح کرد: در این بخش بندهایی وجود دارد که در صورت رسیدن به نتایج مطلوب در بخش‌هایی دست ما باز خواهد بود تا بتوانیم این تیم‌ها را کمک کنیم، ولی اگر بخواهیم از همین ابتدا سرمایه ها را بی حساب و کتاب هدر داده و هیچ تسلط و کنترلی روی آن نباشد، به نوعی مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

پارو خاطرنشان کرد: به مربیان اعلام شده که اگر بازیکنی نیز جذب می‌شود، در صورتی باشد که نیاز مبرم باشد یا اینکه آن بازیکن در شهرستان و استان وجود نداشته باشد، ولی اگر از بین 14 بازیکن 10 بازیکن لیگ برتری و خارجی جذب کنیم، خوشایند نیست چرا که اولویت ما سرمایه‌های شرکتی، بومی و خوزستانی استفاده کنیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار