مدیرعامل فولاد خوزستان:
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: رویکرد و هدف ما از آغاز کارمان برای این فصل، کسب بهترین نتیجه در لیگ برتر و جام حذفی است و قطعا برای قهرمانی پا به مسابقات خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۶۳۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 20 July 2018

محمدرضا شریف درباره شرایط تیم فولاد پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: شرایط خوبی را در دو اردوی متمرکز داشته‌ایم و به اهداف‌مان در این اردوها رسیدیم. تیم به خوبی تمرین کرد و بازی‌های تدارکاتی هم مورد رضایت کادرفنی بود.

وی افزود: در بحث نقل و انتقالات نیز با کمک شرکت فولاد خوزستان، نفرات خوبی را جذب کردیم و طی صحبتی که با کادرفنی داشتیم، نظرات آن‌ها تأمین شده است. ما سه سهمیه خارجی غیرآسیایی خود را با بازیکنان برزیلی که به خدمت گرفته‌ایم تکمیل کردیم و همه این نفرات در اردوی تیم حاضرند و به‌خوبی با تیم تمرین می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: همیشه فراز و نشیب‌های زیادی را در فصل وانتقالات لیگ برتر شاهد بوده‌ایم، اما برخی تیم‌ها طوری در نقل و انتقالات فعالیت می‌کنند که برای دیگر تیم‌ها شرایط دشوار می‌شود. یک سری فضاها کار را برای سلامت کاری در نقل و انتقالات فوتبال ما سخت می‌کند و امیدوارم روزی برسد که عمده استعدادهای شاخص و بازیکنان برتر کشور فقط در 5 یا 6 تیم خاص جمع نشوند هر چند این را هم یه‌عنوان یک مدیر فوتبالی می‌پذیرم که شاید این مورد با فوتبال حرفه‌ای عجین شده است.

وی درباره هدف‌گذاری فولاد برای فصل جاری، بیان کرد: رویکرد و هدف ما از آغاز کارمان برای این فصل، کسب بهترین نتیجه در لیگ برتر و جام حذفی است و قطعا برای قهرمانی پا به مسابقات خواهیم گذاشت.

شریف در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی فولاد بازی‌هایش را در استادیوم اختصاصی فولاد میزبانی می‌کند، گفت: بنا بود از بازی اول لیگ امسال بازی‌های فولاد در «فولاد آرنا» برگزار شود اما مسئله‌ای که مانع این موضوع شده، پارکینگ است که برای حل آن شهرداری مشغول ساخت و تأمین یک فضای پارکینگ در خارج از مجموعه استادیوم است.

وی افزود: بلافاصله پس از اتمام کار پارکینگ نمایندگان AFC که در فدراسیون مستقر هستند بار دیگر از استادیوم بازدید خواهند کرد و مجوز نهایی را صادر می‌کنند که در نهایت فکر می‌کنم از هفته پنجم به بعد باید منتظر افتتاح این ورزشگاه باشیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار