مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین :
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت در کانون های مساجد استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 18 July 2018

جشن های دهه کرامت در کانون های مساجد قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: از اول ذی القعده مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده برابر با ولادت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که به مناسبت این دهه در نقاط مختلف کشور و از جمله استان قزوین جشن ها و مراسم های مختلفی برگزار می شود.

وی افزود: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) و امامان معصوم بوده و فرصتی است تا زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را در بین جوانان و نوجوان تبیین کرده و الگوسازی صحیحی برای این قشر داشته باشیم.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: بر این اساس در این دهه برنامه های متعددی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود که برگزاری مراسم تجلیل از دختران، برگزاری مسابقات مختلف، محفل انس با قرآن  و جشن های دهه کرامت همراه با برنامه هایی نظیر سخنرانی و اجرای برنامه های متنوع از جمله این برنامه ها است.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان کانون های مساجد قشر جوان و نوجوان هستند، ایجاد نشاط معنوی، تبیین سیره و سبک زندگی رضوی، نشر معارف دینی و پاسخگویی به شبهات دینی مهمترین اهداف برگزاری برنامه های دهه کرامت است.

 رمضانی یادآور شد: امیدواریم با اجرای برنامه های مختلف در دهه کرامت و همچنین در طول سال بتوانیم فرهنگ اهل بیت (ع) را در جامعه اسلامی خود رواج داده و گامی هرچند کوچک در ترویج سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار