استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان این‌که باید تلاش کنیم تا دوباره صنعت باقدمت نساجی در استان را احیا کنیم، گفت: استان یزد ‌به قطب تولید نساجی کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۶۳۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 18 July 2018

«محمود زمانی‌قمی» با تأکید بر ضرورت حمایت جدی از احیای صنعت نساجی در استان، اظهار کرد: در این رابطه مسئولان سه قوه با حمایت از رونق تولید در کشور بر لزوم پرهیز از مداخله در قبل و حین اجرای پروژه ها تاکید دارند که این مهم باید در استان یزد نیز مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: ایجاد یک فرصت شغلی و حمایت از صنعتگران در واقع مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام و تهدیدهای آمریکاست .

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ‌در مبارزه با تحریم ها نباید فقط شعار داد بلکه با مدیریت خوب در اداره کشور و تأمین به موقع نیازهای تولیدکنندگان و صنعتگران، باید دشمنان را تسلیم کنیم .

زمانی‌قمی با اشاره به جلسات مقام معظم رهبری با هیئت دولت، ‌گفت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان شخص اول نظام جمهوری اسلامی ایران بر محور بودن تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید و ایجاد آهنگ رونق تولید تاکید دارند ما نیز لازم است در استان یزد در همین مسیر حرکت کنیم .

رییس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان،‌تصریح کرد: در عین حال صداقت و همراهی برای تقویت سرمایه اعتماد از سوی دولت ضروری است اما بخش تولید و صنعت هم باید بیشتر تلاش کند تا در شرایط امروز بتواند موفق تر باشد .

وی تأکید کرد: مسیرهای مقابله با تحریم ها در هر منطقه و استان و تسریع در رفع موانع تولید با دستور استانداران انجام شود .

وی یکی از ظرفیت های بالای صنایع یزد را صنعت نساجی اعلام کرد و ادامه داد: در این حوزه خیلی غفلت شده است و باید از نساجی به گونه ای حمایت شود که مصرف کنندگان از سراسر کشور برای خرید به یزد مراجعه کنند .

استاندار یزد با بیان این‌که باید با توجه به شرایط ویژه کشور، رفتار خاص هم داشته باشیم و با سرعت تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: ضروری است اراده جدی برای احیای صنعت نساجی در استان ایجاد شود و در این مسیر، ایجاد موزه و نمایشگاه دائمی و فروش مستقیم تولیدات در اولویت قرار داشته باشد .

زمانی قمی در پایان سخنان خود ایجاد فشار مالیاتی و بانکی بر صنایع، واحدهای تولیدی و کارآفرینان موفق در شرایط فعلی را منطقی ندانست و گفت: باید مشکلات با بهره گیری از تجربه کشورهای موفق در عبور از بحران ها، ‌در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود تا تولیدکنندگان و صنعتگران آسیب بیشتری نبینند .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار