مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که عدم اعمال خاموشی به صرفه‌جویی برق در ساعت‌های پیک وابسته است، گفت: از شهروندان اهوازی درخواست داریم در مصرف برق با ما همکاری لازم را داشته باشند و الگوی مصرف را رعایت کنند.
کد خبر: ۶۳۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 20 July 2018

حسن کریمی اظهار کرد: با توجه به شرایط خشکسالی به وجود آمده در استان خوزستان و همچنین کشور از شهروندان اهوازی درخواست داریم در مصرف برق با شرکت توزیع برق اهواز همکاری لازم را داشته باشند و الگوی مصرف را رعایت کنند.

وی افزود: شرکت توزیع برق به دنبال آن است تا هیچ خاموشی را برای شهروندان اهواز اعمال نکند، اما این مساله به رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان و همچنین صرفه‌جویی در مصرف در ساعت‌های پیک بار وابسته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اگر هر مشترک در استان خوزستان فقط یک لامپ 100 وات را خاموش و در مصرف برق صرفه‌جویی کند، میزان صرفه‌جویی شده معادل یک نیروگاه 180 مگاواتی است و این موضوع می‌تواند کمک شایانی در بحث پایداری برق انجام دهد.

کریمی ادامه داد: با توجه به شرایط خشکسالی و همچنین بالا بودن دمای هوا در اهواز، از شهروندان درخواست داریم تا نسبت به خاموش نمودن لوازم پر مصرف برقی به خصوص کولرهای اضافی در ساعت‌های اوج مصرف اقدام کنند.

وی گفت: شهروندان در اهواز مرتبا نسبت به پاکیزه نمودن شبکه رادیاتور قسمت پشت و جلوی کولر خانه‌های خود اقدام کنند، زیرا با این کار سرمایش مطلوبی در محیط خانه رقم خواهد خورد تا با این اقدام نسبت به روشن کردن کولرهای دیگر اقدام نشود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار