فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با خانواده شهیدان نیاکیان و جانباز یزدانفر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۳۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 19 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در دیدار با خانواده شهید "اسماعیل امیدنیاکان" اظهار داشت: شهدای والامقام عزت و اقتداری همیشگی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بخشیدند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد تهدید دشمنان قرار داشته است و آن ها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشورمان فروگذار نبوده اند.

سردار امان اللهی ادامه داد: در این میان بزرگ مردانی بوده اند که برای حفظ تمامیت ارضی و کیان کشور به جنگ با دشمنان رفتند تا وجبی از خاک میهن به دست آن ها نیفتد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدای والامقام از همه چیز خود گذشتند تا آسیبی به کشور نرسد، گفت: آن ها شایسته بهترین تجلیل ها هستند و نامشان برای همیشه باید گرامی داشته شود.

وی همچنین تکریم و احترام خانواده شهدا را امری ضروری برشمرد و گفت: آن ها ولی نعمتان ما و بهترین الگو برای افراد جامعه هستند که باید مورد احترام ویژه قرار بگیرند.

سردار "منوچهر امان اللهی" همچنین در دیدار با جانباز 90 درصد "مصطفی یزدانفر"، از سال ها صبر و استقامت جانبازان قدردانی و آن ها را شهدای زنده انقلاب و نظام معرفی کرد.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: اهمیت کار جانبازان نیز کمتر از شهدا نیست، این افراد همان رشادت شهدا را داشتند و بدون هیچ چشمداشتی برای حفظ کشور از همه چیز خود گذشتند تا امنیت و آرامش امروز ما حاصل شود.
وی همچنین در پایان از صبر و استقامت خانواده های جانبازان قدردانی و خواستار رفع مشکلات آن ها شد.

در پایان این دیدارها، با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید نیاکیان و جانباز یزدانفر قدردانی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار