جای خالی یوسف گلشن در روابط عمومی استانداری گیلان به خوبی حس می شود ؛
چند روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که حکایت از انتصاب بخشدار خمام به عنوان بخشدار مرکزی کرج داشت. ارتقای قابل توجه برای علیرضا مسچیان، بخشدار سابق خمام.
کد خبر: ۶۳۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 19 July 2018

تابناک / این اما نخستین باری نیست که استاندار گیلانی البرز، هوای هم استانی ها خود را دارد. وی ابتدا یوسف گلشن، مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان را با خود به البرز برد و به مسئولیت ریاست دفتر استانداری را بر عهده او نهاد، سپس سیروس شفقی، فرماندار سابق رشت را فرماندار کرج کرد، دیروز هم مس چیان را به عنوان بخشدار مرکزی کرج انتخاب کرد و حتی صحبت هایی نیز مبنی بر انتصاب احمدی پور به عنوان مشاور ارشد در استانداری البرز به گوش می رسد. حتی قرار بر حضور مهندس شعبانپور، معاون عمرانی استانداری گیلان هم در کرج بوده که البته گفته می شود بنا به درخواست خود او این انتقال صورت نپذیرفته است.

 

این روزها استاندار سابق گیلان به تنهایی جور همه را می کشد ؛ جور همه گیلانی ها ! ، از جمله معاون گیلانی رییس جمهور!

 

چند روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که حکایت از انتصاب بخشدار خمام به عنوان بخشدار مرکزی کرج داشت. ارتقای قابل توجه برای علیرضا مسچیان، بخشدار سابق خمام.

این اما نخستین باری نیست که استاندار گیلانی البرز، هوای هم استانی ها خود را دارد. وی ابتدا یوسف گلشن، مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان را با خود به البرز برد و مسئولیت ریاست دفتر استانداری را بر عهده او نهاد، سپس سیروس شفقی، فرماندار سابق رشت را فرماندار کرج کرد، دیروز هم مسچیان را به عنوان بخشدار مرکزی کرج انتخاب کرد و حتی صحبت هایی نیز مبنی بر انتصاب احمدی پور به عنوان مشاور ارشد در استانداری البرز به گوش می رسد. گویا قرار بر حضور مهندس شعبانپور، معاون عمرانی استانداری گیلان هم در کرج بوده که البته گفته می شود بنا به درخواست خود او این انتقال صورت نپذیرفته است.

البرز البته قبل از ورود نجفی به عنوان استاندار، میزبان گیلانی های دیگری هم در مناصب مدیریتی بوده است. فردین حکیمی مدیرکل محیط زیست استان البرز، اصالتی گیلانی داشته و اهل دیلمان است. عطالله ربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز هم اصالتا گیلانی و رودباری است. جعفرزاده بخشدار بخش مرکزی اشتهارد هم اگرچه سال ها ساکن کرج است اما اصالتی صومعه سرایی دارد.

در پایان باید گفت البرز اگرچه رنگین کمان اقوام ایرانی و ایران کوچک لقب گرفته است اما حضور اقوام مختلف همانند آذری ها و لرها همچنان در کرج پررنگ تر از گیلانی ها است. این شاید تا حد زیادی ریشه در خصوصیتی دارد که متاسفانه در بین برخی از گیلانی ها دیده می شود و آن اینست که به جای آن که دست هم بگیرند، پای یکدیگر را می گیرند.

با این تفاسیر به نظر می رسد استاندار سابق گیلان و فعلی البرز، به دور از این صفت ناپسند، این روزها به تنهایی جور همه گیلانی ها را می کشد. جور همه گیلانی ها از جمله معاون گیلانی رییس جمهور!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
واقعا جای تاسف است که ملاک استاندار برای انتخاب مدیرانش هم استانی بودن باشد نه تعهد و تخصص از کوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
خدا پدره آقای نجفی رو بیامورزه این استاندار جدید خیلی مافیا بازی درمیاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
استاندار سابق گیلان
آیا میدانی چه کسانی پای تورو خالی کردن از گیلان
میدانی به چه کسانی پست و مقام دادی و به تو خیانت کردند
۱ -کیوان محمدی از نوچه های نوبخت رانت خوار
۲-به فرماندارانی حکم دادی زیر آبتو زدند از جمله فرماندار تالش انزلی آستارا لاهیجان رودسر و غیره
۳- آقای نجفی از اینکه سیاسمتدار خوبی نبودی متاسفم ولی از اینکه انسانه خوبی بودی بسیار خوشحالم
میدانم در استان البرز راحت هستی از اینکه از این رانتی های به اصطلاح مشارکتی و کارگزاران دوری خیلی راحتی
دولت شما بسیار ضعیف است و در تفکر و عمل خیلی منفعلانه عمل میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
استاتدار سابق گیلان آیا با کیوان محمدی عزیزت بازم ارتباط داری و با فرمانداران گیلان ارتباط داری
روزگاره خیلی بدی است محبت میکنی خوبی میکنی بدی میبینی
آقای استاندار سابق گیلان و استاندار فعلی کرج بدان سیاست خیلی بد است به کسی خوبی میکنی ازش بد میبینی
در استانداری کرج این مقعوله رو عوض کن اون که شایسته است دستور ترفیعش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار