رییس هیات خوزستان خبر داد:
رییس هیات هندبال خوزستان از دومین حضور متوالی پتروشیمی مارون در لیگ برتر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 21 July 2018

ناصر قاسمی اظهارکرد: سال گذشته تیم پتروشیمی مارون در لیگ برتر حضور داشت ولی به دلایلی از جمله نداشتن تجربه لازم نتایج لازم را به دست نیاورد.

وی بیان کرد: ولی پس ازعلاقه مندی برخی از مسوولان دلسوز این شرکت، رایزنی های هیات استان و معرفی ظرفیت، زیر ساخت و امکانات شرکت پتروشیمی مارون در نهایت فدراسیون با حضور این تیم برای دومین سال متوالی در لیگ برتر موافقت کرد.

رییس هیات هندبال خوزستان عنوان کرد: حضور پتروشیمی مارون در لیگ برتر به شناخت و معرفی استعدادهای ناب هندبال استان و رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته در استان کمک می کند.

وی بیان کرد: برای موفقیت در لیگ برتر داشتن تجربه و اعتبار مالی لازم بسیار مهم است که سال گذشته پتروشیمی مارون فاقد این دو مورد بود ولی امسال تجربه این تیم کمی بیشتر شده است، ضمن این که تلاش می شود که اعتبار مالی لازم و مدنظر کادرفنی تیم فراهم شود.

قاسمی در پایان بیان کرد: امیدوارم همه کمک کنند تا پتروشیمی امسال بتواند نتایج بسیار بهتری کسب کند و در لیگ برتر ماندگار شود. همچنین هیات هندبال استان که برای دو سال متوالی، 95 و 96 جایگاه سوم کشور را در بین هیات های استانی به دست آورد، نیاز به حمایت بیشتر دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هندبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار