فرماندار باغملک عنوان کرد:
فرماندار باغملک با بیان اینکه در بخش ایرانسل وضعیت بغرنجی داریم، گفت: در اکثر نقاط روستایی باغملک یا اصلا شبکه وجود ندارد یا از آنتن‌دهی نامناسبی برخوردار است ضمن اینکه در برخی نقاط شهری پوشش ایرانسل موجود نیست.
کد خبر: ۶۳۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 19 July 2018

محمد نجاتی‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان باغملک که امروز (28 تیرماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان باغملک با جمعیتی بالغ بر 110 هزار نفر در قالب چهار شهر و 230 روستا در شمال شرق خوزستان قرار دارد.

وی افزود: مردم این منطقه بیشتر به شغل کشاورزی و دامداری مشغولند و 16 درصد آنان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند که بیش از سه برابر میانگین استان و کشور است. ظرفیت های بکر دیگری از جمله گردشگری در این منطقه وجود دارد که جای سرمایه گذاری دارند.

فرماندار باغملک ادامه داد: هر چند دولت تدبیر و امید و دولتهای پیش از آن منشاء خدمات ارزنده‌ای در این شهرستان بوده‌اند در عین حال کاستی‌های فراوانی وجود دارد که موجب رنجش مردم شده است. اینک که دولت با رویکردی مبتنی بر توسعه متوازن درصدد کم کردن فاصله مناطق مختلف کشور از نظر میزان برخورداری است، باید گفت که دولت عملکرد بسیار خوبی داشته است.

نجاتی‌پور بیان کرد: احداث سه سایت تلفن همراه و راه‌اندازی شبکه دیتا نمونه‌ای از کارهای انجام شده توسط وزارت ارتباطات است. ضمن آنکه در هفته دولت پروژه‌های دیگری نیز آماده افتتاح دارند.

وی با اشاره به آمار 84 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه و ضریب نفوذ تلفن شهری و ضریب نفوذ تلفن ثابت روستایی در شهرستان باغملک، گفت: آنچه جای نگرانی دارد میزان نامطلوب پوشش شبکه تلفن همراه و به تبع آن پوشش اینترنت نامطلوب در این شهرستان است.

فرماندار باغملک ادامه داد: در همین راستا ارتقای 18 سایت روستایی GSM به همراه ایجاد 5 سایت جدید دیتای 3G و 4G برای 23 سایت، نیازمند دستور وزارت است. توسعه فیبر نوری مراکز تلفن روستایی و تبدیل شبکه کابلهای هوایی روستایی به شبکه کابل زیرسطحی از مطالبات ما است.

نجاتی‌پور با بیان اینکه در بخش ایرانسل نیز وضعیت بغرنجی داریم، عنوان کرد: در اکثر نقاط روستایی یا اصلا شبکه وجود ندارد یا از آنتن‌دهی نامناسبی برخوردار است ضمن اینکه در برخی نقاط شهری پوشش ایرانسل موجود نیست.

وی گفت: با این وجود در بخش پست وضعیت مطلوبی داریم. اداره پست باغملک با 37 دفتر ICT و دفتر پیشخوان دولت خدمت‌رسانی می کند و تنها ساختمان اداره پست قدیمی و نیازمند توجه است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد نیز در این جلسه اظهار کرد: شخصیت هر انسان پشت زبان وی مخفی است؛ این زبان است که شخصیت را نشان می دهد و گاهی اوقات انسانی که زبان را بر مدار عقل بچرخاند، نفعش برای جامعه خیلی بیشتر از جنگ های مختلف است.

وی افزود: در شهرستان باغملک تعداد زیادی نیروهایی داریم که در اداره مخابرات کار می کنند اما وضعیت معیشتی بسیار نامناسبی دارند و در این زمینه انتظار داریم نسبت به وضعیت شغلی این نیروها توجه ویژه ای شود.

امام جمعه شهرستان باغملک خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: این نیروها با وضعیت معیشتی مناسبی زندگی نمی کنند و در این راستا استدعا دارم برای وضعیت معیشتی یا شغلی آنها به نحوی تصمیم گیری کنید که با وجود آمدن شما در سطح شهرستان حسرت به دل این نیروها نماند و در این خصوص تصمیم جدی و خوبی اتخاذ شود.

هاشمی نژاد با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ گفت: از اظهارات آقای ترامپ کاملا مشهود بود که او بسیار منفعلانه حرف می زند و انفعال از تصمیمات ایشان کاملا روشن بود.

وی ادامه داد: صحبت بسیار قاطعی که آقای دکتر روحانی در پاسخ به حرف های ترامپ بیان کردند، برای ما بسیار خوشحال کننده بود. جناب رئیس جمهور یک تصمیم قاطع در مقابل حرف های منفعلانه ترامپ گرفته است.

امام جمعه شهرستان باغملک با بیان اینکه امیدواریم که به همین منوال رویکرد گفتمان دولت پیش برود، عنوان کرد: حرف های آقای روحانی یک سخن بسیار مفید داشت که این سخن باعث شد تا رئیس جمهور کم خرد، کم تجربه و تاجر آمریکا ملتمسانه خواهش کرده تا با ایران ارتباط برقرار کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار