نماینده اهواز در مجلس خبر داد
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه اعتبارات مناسبی برای راه‌های روستایی اختصاص داده می‌شود که در این راستا نیز از سوی وزارت راه و شهرسازی اعتبار ویژه‌ای برای خوزستان در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۶۳۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 20 July 2018

همایون یوسفی اظهار کرد: در بودجه‌های سالانه به طور معمول با توجه به نیاز کشور اعتبارات مناسب و قابل توجهی برای راه‌های روستایی اختصاص داده می‌شود و در این راستا برای خوزستان نیز رقم های نسبتا مناسبی پیش بینی شده است.

وی افزود: بخش غیزانیه که یکی از بخش های نفتخیز و گازخیز کشور است اما در عین حال محرومیت های زیادی دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در بخش غیزانیه شاهد کلنگ زنی پروژه احداث ۴۵ کیلومتر راه روستایی بودیم که امیدوارم طی مدت زمان هشت ماهی که پیش بینی شده تکمیل شود.

یوسفی ادامه داد: ۱۱ کیلومتر از راه های روستایی این بخش باقی می ماند که پیش بینی شده تا در سال جاری و آینده تکمیل شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیتی که راه در توسعه دیگر حوزه ها دارد، امیدوارم با تکمیل راه های روستایی غیزانیه شاهد توسعه هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمینه ساخت مدارس، انتقال آب، انشعاب گاز و دیگر اقدامات زیرساختی این منطقه پیگیری های زیادی از سوی مسئولان، نمایندگان مجلس، بخشداری و فرمانداری انجام شده است.

یوسفی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که این محرومیت ها و مشکلاتی که در منطقه غیزانیه وجود دارد با اقدامات و پیگیری ها به تدریج کاهش پیدا کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار