امام جمعه شیروان:
امام جمعه شیروان گفت: اگر بقاع متبرکه در هدایت مردم به مقاومت و مبارزه با ظالمان اثری نمی‌داشت دشمنان دین و داعش خبیث سعی در تخریب آن‌ها نمی‌کرد.
کد خبر: ۶۳۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 20 July 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با تجلیل از جایگاه بقاع متبرکه امام زدگان اظهار کرد: بقاع متبرکه تابلوهای صبر و بیداری و ولایت مداری و مقاومت در مسیر زندگی ما هستند.

وی افزود: اگر این بقاع متبرکه در هدایت به سمت‌وسوی دین‌داری و مقاومت و مبارزه با ظالمان اثری نمی‌داشت دشمنان دین و داعش خبیث سعی در تخریب آن‌ها نمی‌کرد.

امام‌جمعه شیروان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با دولت‌مردان گفت: نسخه درمان مشکلات گوش دادن به سخنان ایشان است که رهبری از هیات دولت خواستار ثبات اقتصادی و برخورداری از مسئولانی با روحیه قوی و باانگیزه و شجاع و دارای عزم راسخ و دارای رابطه قوی با مردم و گره نزدن مشکلات به برجام شد.

وی برخورد قاطع با متخلفان و نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانه و توجه به مشارکت مردم در امور را رمز ماندگاری نظام برشمرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان همچنین با اشاره به دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا بیان کرد: نگاه عمیق به زندگی سراسر نور حضرت رضا ما را به یک واقعیت می‌رساند و آن اینکه با ولایت می‌توان اسلام را حفظ و احکام آن را پیاده و خط بطلان بر حکومت‌های جور و ستم کشید.

وی در انتها به سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۴۳ اشاره کرد و گفت: اگر جامعه آن روز سخنان امام را گوش می‌دادند و همراهی لازم را انجام می‌دادند امروز شاهد جنایات بی‌وقفه آمریکا در گوشه گوشه جهان نبودیم و حرکت انقلاب ۳۰ سال به جلو می‌افتاد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار