عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای از ورزش به ویژه فوتبال بیش از اندازه سوء استفاده های سیاسی، باندی و مالی می کنند.
کد خبر: ۶۳۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 21 July 2018
جبار کوچکی نژاد پیرامون ورود فراکسیون ورزش به اتفاقات اخیر فوتبال افزود: در این زمینه باید وزیر ورزش و جوانان ورود پیدا کند و به این مساله سر و سامان دهد.
به گفته وی، مساله یک تیم تهرانی نیست، بلکه وزارت ورزش و جوانان در حوزه های مختلف ورزشی از جمله بخش قهرمانی و لیگ برتر فوتبال در همه استانها باید یک برنامه مدون به مجلس ارائه دهد.
کوچکی نژاد اظهار داشت: نباید وضعیت به گونه ای شود که یک نفر مالک یک باشگاه فوتبال بشود و بعد از مدتی این تیم را در وضعیت نه چندان مطلوبی به حال خود رها کند.
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به این هرج و مرجی که در حوزه باشگاه ها وجود دارد و هیات های مختلفی که به صورت باندی اداره می شود، بیشتر توجه شود.
کوچکی نژاد در پاسخ به سوال که آیا از فدراسیون فوتبال تحقیق و تفحص خواهد شد، افزود: در این راستا یک تحقیق و تفحصی از وزارت ورزش و جوانان است که امیدوارم به نتیجه برسد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص وضعیت تیم لیگ برتری سپیدرود رشت نیز گفت: این یکی از تیم هایی است که به دلیل ضعف در مدیریت ورزش، با مشکل جدی روبه رو است که 2 مالک دارد.
به گفته وی، باندهای قدرت و سیاسی در این زمینه ورود پیدا کرده اند و سودهایی از این تیم برده اند و آن را رها کرده که در این زمینه پیگیری های نظارتی در حال انجام است تا تیم سرپا نگه داشته شود.
وی افزود: تیم های فوتبال در کشور با مشکل روبه رو است و برای آنها باید یک فکر اساسی کرد.
کوچکی نژاد درباره دیدگاه فراکسیون ورزش درباره تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 بازی های خوبی را انجام داده و حتی بیش از توان خود در این رقابت ها ظاهر شدند.
تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مشکلات مختلف در هفته گذشته با استعفای مدیرعامل خود مواجه شد و سیدرضا افتخاری مدیرعامل این تیم پس از استعفا اقدام به مصاحبه در خصوص میزان قرارداد برخی از بازیکنان این تیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار