فرماندار:
فرماندار مسجدسلیمان با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ مشکلات یکی از گرفتارترین شهرهای ایران است، گفت: مسجدسلیمان تنها شهر با یکصد سال قدمت است که یک متر شبکه فاضلاب هم ندارد.
کد خبر: ۶۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 21 July 2018

علیرضا گروئی در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان که امروز (30 تیرماه) با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی بسیاری از اولین‌های کشور در شهرستان مسجد سلیمان رخ می‌داد به طوری که که اولین فرودگاه کشور در این شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: حتی در همین شرایط فعلی مسجدسلیمان نقش و جایگاه مهمی در کشور و استان خوزستان دارد، از جمله تولید نفت، وجود دو سد مهم در اطراف آن و نقشی مهمی که در دفاع مقدس داشت.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: مردم این شهر در حالی که نرخ بیکاری آن در ابتدای سال 92 رقم 43.5 درصد بود، 74 درصد به دولت رای دادند و این در صدر جدول بوده است.

گروئی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم در کنار مردم باشیم و اعتماد نسبی آنان را داشته باشیم، عنوان کرد: شاید مسجدسلیمان از لحاظ مشکلات یکی از گرفتار ترین شهرهای ایران باشد اما مردم دولت را باور و همراهی کردند. ما سعی کردیم در مسیر رفع مشکلات گامهای درستی برداریم و بخشی از عقب‌ماندگی ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: مسجدسلیمان تنها شهر با یک صد سال قدمت است که یک متر شبکه فاضلاب هم ندارد. 58 درصد مدارس ما فرسوده‌‌اند و نیاز به بازسازی دارند. در حوزه آب وضع شاخصهای ما از نرم استانی عقب تر است و وضعیت راه‌ها نیز به همین شکل است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار