سرمربی تیم فوتسال حفاری:
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: تلاش می‌کنیم روند رو به جلوی خود را حفظ کنیم و تا پایان فصل نوسان کمی داشته باشیم و در بین 4 تیم قرار بگیریم.
کد خبر: ۶۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 21 July 2018

کیاوش علاسوند درباره تساوی دیروز تیمش برابر فرش‌آرا، اظهار کرد: بازی دیروز دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم نتیجه را به سود خود به پایان ببریم، اما در نیمه دوم تیم میزبان با استفاده از ظرفیت هوادارانش و همچنین مصدومیت بازیکن ما موفق شد بازی بهتری ارائه دهد و به تساوی برسد.

وی افزود: بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما متأسفانه نشد با سه امتیاز مشهد را ترک کنیم، اما در کل از عملکرد تیمی و بازیکنان رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری درباره ترکیب تیمش و اینکه آیا بازیکن دیگری به حفاری اضافه می‌شود یا خیر، گفت: به نسبت سال گذشته 4 تا 5 تغییر داشته‌ایم و بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کرده‌ایم که سیاست باشگاه نیز همین است. بنابراین فقط فرهاد توکلی بعد از بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا به تیم ما اضافه می‌شود.

علاسوند با اشاره به تلاش تیمش برای قرارگیری در بین 4 تیم برتر، بیان کرد: آدمی به امید زنده است و ما تلاش می‌کنیم که این روند را تا انتها حفظ کرده و در کورس بمانیم. می‌خواهیم در آخر فصل به پلی‌آف راه پیدا کنیم و سعی می‌کنیم نوسان تیم‌مان پایین بماند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار