معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد اروند:
این پروژه به منظور ایحاد بستر پایدار، ایمن و کاهش هزینه تمام شده دسترسی به دیتا تعریف و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا اجرا می شود.
کد خبر: ۶۳۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 22 July 2018

موعود شمخانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پروژه فیبرنوری و نظارت تصویری شهرک صنعتی آبادان به منظور افزایش خدمات دسترسی به پهنای باند اینترنت، ارتقاء کیفیت و افزایش پهنای باند در اختیار، ارایه خدمات یکپارچه نظیر شبکه دوربین های مداربسته، مراکز تلفن، تلویزیون و … در منطقه آزاد اروند آغاز به کار کرد.

به گزارش"تابناک" وی افزود : این پروژه به منظور ایحاد بستر پایدار، ایمن و کاهش هزینه تمام شده دسترسی به دیتا تعریف و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا اجرا می شود.

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد اروند گفت : دسترسی به شبکه جهانی اینترنت، شبکه های داخلی کشور (اینترانت)، دسترسی به امکانات و فضای دیتاسنتر در منطقه، استقرار کامل شبکه نظارت تصویری و انتقال آن به مرکز پایش تصویر منطقه از جمله اهداف این پروژه است.

شمخانی با اشاره به خدمات گسترده قابل ارائه در بستر فیبرنوری افزود : این پروژه به همت مدیریت زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند در مدت زمان 12 ماه با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال به اجرا درمی آید.

وی اظهار داشت:با توجه به نیاز کاربران به پهنای باند بیشتر در حوزه صنعت و همچنین توسعه زیرساخت های شبکه قدیمی، این پروژه بر اساس ﭼﺸﻢ اﻧﺪاز ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﻲ اﻳﺮان در اﻓﻖ 1404 اجرا می گردد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت :اجرای زیرساخت های فیبرنوری یکی از پروژه های ارتباطی مورد نیاز نسل آینده منطقه است که محدودیتی در پهنای باند ندارد و سرعت‌ های صدها مگابیتی را نیز پوشش می ‌دهد.

وی تصریح کرد : در مقایسه با سیم مسی، هزینه ‌های نگهداری و پشتیبانی شرکت‌ های ارائه‌ دهنده سرویس‌ های اینترنتی را نیز کاهش می‌ دهد.

منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند در شمال غربی خلیج فارس و جنوب غربی استان خوزستان در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با وسعت بیش از ۱۷۳کیلومترمربع در محل تلاقی اروند رود و کارون واقع و دارای مرز مشترک با کشورهای عراق و کویت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار