بخشدار مرکزی آبادان گفت : به منظور تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی روستاهای بخش مرکزی 50 مخزن 50 هزار لیتری آب در 25 روستای بخش مرکزی آبادان نصب شد.
کد خبر: ۶۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 22 July 2018

بتول سعیدی زاده اظهار داشت: تمام مراحل آبگیری از مبدا و تخلیه آب در مخازن توسط کارشناسان بهداشت محیط کنترل می شود و در روستاها نیز بهورزان بر کلر باقی مانده و بهداشت آب توزیعی نظارت کامل دارند.

وی افزود : با کمک بنیاد برکت نیز تا پایان هفته جاری 25 مخزن 100 هزار لیتری آب در روستاهای بخش مرکزی آبادان نصب و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سعیدی زاده به توزیع آب بسته بندی و در کنار مخازن توزیع آبادان ثابت به صورت رایگان در روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و بیان داشت: متعهد به تامین آب مورد نیاز روستائیان هستیم.

وی ضمن عذرخواهی از روستائیان بابت شوری و سختی آب توزیعی در شبکه لوله کشی آب روستاهای بخش مرکزی آبادان اظهار داشت:با دستور استاندار خوزستان احداث خط لوله تامین آب طرح غدیر به روستاها سرعت بیشتری گرفته است.

بخشدار مرکزی آبادان به تامین حق آبه بیش از یک میلیون اصله نخل خرمای بخش مرکزی آبادان از طریق بهمنشیر و کانال های توزیع آب کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت:از 2 روز گذشته آبیاری نخلستان ها آغاز شده است.

وی گفت:در سال 1395خرمای بخش مرکزی آبادان از نظر کیفیت و مرغوبیت سالمترین خرمای استان معرفی شد که متاسفانه در 2 سال گذشته بدلیل گردو خاک و شوری آب رودخانه بهمنشیر به کیفیت و کمیت خرمای منطقه آسیب رسیده است.

وی گفت:با هماهنگی انجام شده 25 تانکر وظیفه توزیع آب به دامداری های بخش مرکزی را برعهده دارند و برخی از تانکرها 2 تا سه سرویس آب به هر روستا منتقل می کنند.

بخش مرکزی آبادان دارای 25 روستا است و بیشترین جمعیت روستایی را در خود جای داده است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار