با برگزاری دو نمایشگاه در حوزه‌های «مسکن و انبوه‌سازی» و «ایمنی و حفاظتی»، اصفهان طی روزهای دوم تا پنجم مردادماه میزبان دو رویداد نمایشگاهی تخصصی می‌شود.
کد خبر: ۶۳۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 22 July 2018
به گزارش تابناک : دومین نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات طی روزهای دوم تا پنجم مرداد ماه با حضور 34 شرکت و سازمان برگزار می‌شود و برای فعالان حوزه‌های انبوه‌سازی مسکن، سرمایه‌گذاری، معماری و مهندسی، شهرسازی و تاسیسات ساختمانی عرصه‌ای ایجاد می‌کند تا به نمایش توانمندی‌های خود بپردازند.
 
در این نمایشگاه که 1100 مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده، نمایندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، یزد و مرکزی حضور دارند. شرکت توسعه و عمران اوج سپهر، سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان، شرکت توسعه مسکن اصفهان، شرکت عمران و مسکن و شرکت سرمایه‌گذاری عتیق نقش‌جهان از جمله مهمترین شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر در دومین نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات به شمار می‌روند. 
 
این نمایشگاه نسبت به دوره نخست خود تفاوت‌های ویژه‌ای را تجربه کرده به طوری که تنوع مشارکت‌کنندگان در آن افزایش یافته و با استقبال مطلوبی از سوی بخش خصوصی روبرو شده است؛ همچنین شرکت‌های عمران شهرهای جدید استان در این نمایشگاه حضور فعالی خواهند داشت.
 
از سوی دیگر، برگزاری یک همایش علمی و تخصصی درباره صنعت ساختمان و بتن با عنوان «نقش بتن در ماندگاری سازه‌های ساختمانی» با سخنرانی اساتید مطرح دانشگاه در رشته عمران به عنوان برنامه جانبی این نمایشگاه پیش‌بینی شده که در روز سوم مردادماه برگزار خواهد شد.
 
رویکرد شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در برگزاری «دومین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات اصفهان» این است که با آسیب‌شناسی دوره گذشته، بهترین و مناسب‌ترین فرصت‌ها را به وجود آورد تا گام‌های لازم در جهت ثبات بازار و رشد مطلوب آن که به نفع همگان است برداشته شود. این نمایشگاه با وجود ایجاد رونق و ثبات، می‌تواند نوعی نشاط صنفی و اجتماعی نیز در میان فعالان حوزه مسکن، املاک و مستغلات ایجاد کند. نشاطی که منشعب از اعتمادسازی در نمایشگاه به عنوان عرصه‌ای برای اکران عمومی فعالیت‌ها و دستاوردها است.
 
در کنار این نمایشگاه «نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات حفاظتی، پلیسی، آتش‌نشانی و HSE» برگزار می‌شود که محلی برای حضور فعالان و علاقمندان این عرصه خواهد بود.
 
این نمایشگاه 1800 مترمربع وسعت خواهد داشت و با حضور 35 مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران و فارس برگزار خواهد شد.
 
حاضران در «نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات حفاظتی، پلیسی، آتش‌نشانی و HSE اصفهان» توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود در حوزه‌های تجهیزات حفاظتی، ایمنی و پلیسی، تجهیزات ایمنی، آتش‌نشانی و HSE، مدیریت بحران و امداد و نجات را برای بازدید علاقمندان و متخصصان به نمایش خواهند گذاشت.
 
زاویه دید اصفهان، آتش‌نماد سیستم، انتخاب صنعت، فنی و حفاظتی نانو و ایده‌پردازان اکتیو از معتبرترین برندهایی به شمار می‌روند که این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.
 
این نمایشگاه در ادامه روند برگزاری نمایشگاه‌های فناوری‌های نوین صنایع ایمنی و امنیتی در سراسر کشور و با هدف ارائه فناوری‌های نوین پیشرفته‏، تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه حفاظت و ایمنی و به ویژه تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی‌های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان برگزار خواهد شد و تلاش خواهد کرد میان صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات، تعامل بدون واسطه برقرار کند.
 
در این نمایشگاه همچنین انواع محصولات و خدمات حوزه‌های تجهیزات پلیسی، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان‌های هوشمند، تجهیزات رایانه‌ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی، تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی به نمایش گذاشته خواهد شد. دیگر تجهیزاتی که در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت، سیستم‌ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، سیستم‌ها و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، پوشش‌های ضدحریق، درها و تجهیزات ضد دود، صاعقه‌گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی خواهد بود.
 
بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، دومین نمایشگاه مسکن و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات و نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات حفاظتی، پلیسی، آتش‌نشانی و HSE طی روزهای دوم تا پنجم مردادماه و از ساعت 17 تا 23 برای بازدید عموم برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آنها به پل تاریخی شهرستان مراجعه کنند.
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار