استاندار خوزستان خبر داد:
استاندار خوزستان گفت: طرحی محوری برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی در اهواز مدنظر است تا با جابه‌جایی محلات استانداردهای زندگی در محله‌ها رعایت شود.
کد خبر: ۶۳۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 22 July 2018

غلامرضا شریعتی امروز (31 تیرماه) در حاشیه بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه از کوی "آل‌صافی" اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه دولت در این چهار سال بر ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری متمرکز است. در این زمینه هفته گذشته جلسه‌ای به منظور پیگیری مشکلات حاشیه‌نشینی برگزار شد.

وی افزود: برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی، طرحی محوری مدنظر است تا با جابه‌جایی محلات با حفظ بافت فرهنگی و اجتماعی آنها، استانداردهای زندگی در محله‌ها رعایت شود.

استاندار خوزستان با اشاره به بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه از کوی "آل‌صافی" اهواز، تصریح کرد: بازدیدی که امروز انجام شد به منظور آن بود که آقای نمکی از نزدیک مشکلات را مشاهده کرده و سپس ما پروپوزال پیشنهادی خود برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی اهواز را ارائه کنیم تا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

شریعتی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در حل مشکلات حاشیه‌نشینی اهواز به خصوص سکونت‌گاه‌های غیررسمی که معرض خطر ریزش قرار دارند، اقدامات اولیه‌ای انجام دهیم. این کار محله به محله انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در مناطق حاشیه‌نشین دفاتر تسهیل‌گری ایجاد شده تا این دفاتر طرح تفصیلی محلات را تدوین کنند و بر اساس این طرح‌ها عمل کنیم. این اقدامات انجام می‌شود تا برنامه ای پایدار برای حل مشکلات بنویسیم نه اینکه یک برنامه خلق‌الساعه نوشته شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این زمینه در حال حل مسائل زیرساختی مانند بحث فاضلاب، برق و آب این مناطق هستیم تا رشد در این مناطق به صورت کاملا پایدار و متوازن صورت بگیرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار