مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه لوازم برقی در حالت آماده به کار نیز 8 درصد برق مصرف می‌کنند، گفت: از شهروندان اهوازی درخواست داریم تا لوازم برقی خود در ساعت‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند از حالت آماده به کار خارج کرده و به طور کامل خاموش کنند.
کد خبر: ۶۳۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 24 July 2018

حسن کریمی اظهار کرد: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز ساعت ۱۳ تا ۱۷ و غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است. در این زمینه به منظور حفظ پایداری شبکه برق در تابستان ۹۷ بهترین راه عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی در ساعت‌های خارج از پیک برق است.

وی با بیان اینکه شهروندان کاهش مصرف برق را در تابستان 97 جدی بگیرند، افزود: یکی از راهکاری آسان کاهش مصرف برق نصب سایه‌بان روی کندانسورکولرهای گازی است که با اینکار برودت بالا رفته و راندمان دستگاه مناسب خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: شهروندان اهوازی به منظور حفظ و پایداری شبکه برق در راستای رفاه و آسایش سایر شهروندان، الگوی مصرف را رعایت و لوازم پر مصرف برقی در ساعات اوج مصرف خاموش کنند.

کریمی با بیان اینکه لوازم برقی در حالت آماده به کار نیز 8 درصد برق مصرف می‌کنند، گفت: از شهروندان اهوازی درخواست داریم تا لوازم برقی خود در ساعت‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنند از حالت آماده به کار خارج کرده و به طور کامل خاموش کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با خاموش کردن لوازم غیرضروری برقی و همچنین خارج کردن این لوازم از حالت آماده به کار در ساعت‌های پیک بار، به خدمتگزاران خود در صنعت برق در این شرایط سخت خشکسالی کمک کمک و شرایط را برای آسایش خود و دیگر شهروندان فراهم کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مصرف برق ، صرفه جویی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار