رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: روز خبرنگار روز چالش نیست بلکه روزی برای حضور دورهمی در فضایی سرشار از امید و نشاط سرزندگی به دور از مشکلات است.یات
کد خبر: ۶۳۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 25 July 2018

محمدجعفر فلسفی در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان اظهار کرد: سازمان‌ها، دستگاه‌ها و حتی افراد حقیقی که امکان حمایت از آیین بزرگداشت روز خبرنگار را دارند باید پای کار بیایند.

وی با بیان این که شهرداری نیز در فضاسازی این روز باید به طور جدی ورود کند پیشنهاد کرد: پوسترهای با مضامین شهدای رسانه و سخنان بزرگان طراحی و در سازمان‌های استان نصب شود تا اهمیت این روز بر همگان تبیین شود.

فلسفی تاکید کرد: مدیران و مسئولان رسانه‌ای استان با هر توانی باید وارد کار شوند و بخشی از مراسم روز خبرگار خود را به دست بگیرند.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: دیدار با علما، نصب تصاویر شهدای رسانه در محل نماز جمعه، تهیه گزارش‌های جذاب توسط صدا و سیما و خبرنگاران خوش‌فکر و مبتکر حاضر در برنامه‌ها می‌تواند از دیگر برنامه‌هایی باشد که روز خبرنگار مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان با بیان این که با نزدیک شدن به روز خبرنگار تمام دغدغه ما برگزاری برنامه‌ای درخور و شان اصحاب رسانه است گفت: امسال تلاش خانه بر برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار در قالب یک هفته و حتی یک دهه است.

حسین حسین‌نژادیان با اشاره به این که خوزستان پس از تهران دومین رتبه را به لحاظ تیراژ مطبوعات دارد افزود: اولین برنامه امسال دیدار با توزیع‌کنندگان مطبوعات است که در 2 سال اخیر با مشکلات بسیاری به دلیل عدم برخورداری از محل استقرار مناسب روبه‌رو هستند.

وی خواستار تعیین محلی مناسب از سوی شهرداری جهت استقرار موزعین شد و بیان کرد: این مکان می‌تواند یک سالن یا فضای چند منظوره باشد زیرا موزعین تنها ساعات اولیه روز به محلی برای توزیع نیاز دارند و سایر ساعات روز می‌توان از این مکان استفاده‌های دیگری کرد.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان گفت: پیگیریها و نامه‌نگاری‌ها برای نام‌گذاری بوستانی به نام خبرنگار انجام شده و در انتظار تعیین محل این بوستان از سوی سازمان پارک‌های شهرداری هستیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار