رئیس حوزه هنری خوزستان مطرح کرد
رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: جشنواره هنرهای دیجیتال گامی در جهت نشر ارزش‌های اسلامی و در راستای شناسایی هنرمندان فاخر دغدغه‌مند است.
کد خبر: ۶۳۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 25 July 2018

سید شهاب‌الدین طباطبایی اظهار کرد: جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان فرصت خوبی برای معرفی هنرمندان فاخر و ظرفیت‌های هنری استان در زمینه تولیدات ارزشی و اسلامی است.

وی تولید محتوای ارزشی را یکی از ضروریات جامعه امروز دانست و عنوان کرد: در دوره‌ای که اغلب مردم، وقت کمتری برای تلویزیون می‌گذارند و ساعت‌های زیادی را در فضای مجازی صرف می‌کنند، اهمیت برگزاری این قبیل جشنواره‌‌ها بیشتر به‌چشم می‌آید.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان کرد: در شرایطی که انواع و اقسام هجمه‌ها بر علیه جریان تشیع و مکتب اهل‌بیت (ع) وجود دارد، باید بتوان به بهترین صورت و با درنظرگرفتن ظرافت‌های خاصی، پاسخگوی شبهات اعتقادی و فرهنگی در فضای مجازی باشیم‌ و خوراک مناسبی را به مخاطب دهیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره هنرهای دیجیتال گامی در جهت نشر ارزش‌های اسلامی است و باید از هرگونه شعارزدگی به‌دور باشد، بیان کرد: این جشنواره با محوریت عید سعید غدیر و فضائل امیرالمؤمنین (ع) است و امیدواریم شاهد برگزاری این‌چنین جشنواره‌‌ای در زمینه‌هایی مانند مهدویت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز باشیم.

جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان شامل بخش‌های عکاسی (سبک آزاد)، پوستـر (سبک آزاد)، تایپوگرافی، فیلم و مستند و موسیقی و سرود بوده و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مردادماه است.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.matna-khz.ir بارگذاری کرده و یا از طریق پست به دبیرخانه جشنواره واقع درمیدان بسیج(ساعت) ساختمان مرکزی بسیج فرهنگیان ارسال کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار