رییس حوزه هنری خوزستان گفت: فضاهایی وجود دارند که در اختیار دیگر سازمان‌ها بوده که می‌تواند برای استفاده حوزه هنری بسیار مناسب باشد.
کد خبر: ۶۳۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 26 July 2018

حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی در دیدار شهردار کلانشهر اهواز با هدف انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه های فرهنگی و هنری با تاکید بر داشتن تعامل و همکاری میان این دو سازمان گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری می‌توان اقدامات خوب و شایسته‌ای در حوزه‌های فرهنگی و هنری انجام داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی به اختصاص فضاهایی از سوی شهرداری اهواز به حوزه هنری برای استقرار مجموعه‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: این ساختمان‌ها به جهت جابه‌جایی‌ها و نقل مکان‌هایی که صورت گرفته بدون استفاده هستند که نیازمند رایزنی و تعامل است که بتوان این ساختمان‌ها را در اختیار حوزه هنری قرار داد که امیدواریم با کمک شهرداری بتوانیم اقداماتی در این زمینه انجام دهیم.

وی همچنین به تعامل و همکاری شهرداری با حوزه هنری در حوزه‌های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به توان و اعتبار خوب شهرداری در حوزه فرهنگی می‌توان برخی پروژه‌ها که توسط هنرمندان حوزه هنری تولید می‌شود را به صورت مشارکتی و با حمایت شهرداری انجام داد.

رییس حوزه هنری خوزستان بر استفاده از ظرفیت تالار شهر اهواز در قالب تفاهم‌نامه با شهرداری برای اجرای نمایش‌ها و تئاترهایی که در پلاتوی حوزه هنری تولید می‌شود تاکید کرد و اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت سراهای محلات اهواز که دارای فضاهای خوب و سالن‌های نمایش 70 نفر هستند برای اجرای نمایش‌های حوزه هنری بهره‌مند شد.

طباطبایی تامین گروه آموزشی ـ فرهنگی سراهای محله را به شهردار اهواز پیشنهاد داد و تصریح کرد: با توجه به این که کارکرد سراهای محله فرهنگی ـ اجتماعی است می‌توانیم در حوزه‌های هنری استادان مجرب و مورد تاییدی را معرفی کنیم که به پرورش استعدادها در این سراها کمک کند.

شهردار کلانشهر اهواز هم از پیشنهاد حوزه هنری برای استفاده از ظرفیت فضاهای بدون استفاده دیگر سازمان‌ها به حوزه هنری استقبال کرد و یادآور شد: در این زمینه رایزنی‌هایی با سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد.

منصور کتانباف همچنین از حمایت و همکاری شهرداری اهواز از تولیدات حوزه هنری خبر داد و عنوان کرد: جهت استفاده از ظرفیت تالار شهر و سراهای محله و همچنین تامین گروه آموزشی و فرهنگی سراهای محله توسط حوزه هنری باید طی موافقت نامه‌ای پیشنهادات به معاونت فرهنگی شهرداری ارایه شود و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی گفت: در دورانی که همه دنیا سعی می‌کنند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند ما می‌توانیم با انجام کارهای فرهنگی و هنری با آنها مقابله کنیم.

شهردار کلانشهر اهواز ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهرداری و حوزه هنری بتوان کارهای مشترک فرهنگی و هنری برای ادامه مسیر و اهداف انقلاب اسلامی انجام داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار