فرماندار آبادان گفت:
عزیزالله شهبازی در جلسه شورای اداری آبادان اظهار داشت: 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات سه درصد نفت و تملک دارایی به این شهرستان اخصاص یافته که 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۳۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 26 July 2018

عزیزالله شهبازی در جلسه شورای اداری در فرمانداری آبادان اظهار داشت: 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات سه درصد نفت و تملک دارایی به این شهرستان اخصاص یافته که 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش"تابناک" وی به تدوین برنامه کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت برای ارائه خدمات بهتر به مناطق خارج از محدوده منطقه آزاد اروند از جمله اروندکنار، چوئبده و برخی روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: 50 هزار نفر از جمعیت شهرستان آبادان خارج از محدوده منطقه آزاد اروند است.

شهبازی به اجرای طرح های فاضلاب شهری در شهرستان آبادان با مشارکت منطقه آزاد اروند و آبفای استان اشاره کرد و گفت:طرح جامع تصفیه خانه فاضلاب شهری آبادان نیز در حال اجرا است.

وی گفت:هم اکنون 124 هزار متر مکعب آب آشامیدنی از طرح غدیر به آبادان اختصاص می یابد به همین دلیل میزان سختی و شوری آب شهرستان به 2 هزار میکروموس رسیده است که نسبت به سال گذشته در این مدت کاهش محسوسی داشته و در حد نرمال است.

فرماندار آبادان گفت: طرح انتقال آب آشامیدنی طرح غدیر به روستاهای آبادان در پنج جبهه در حال اجرا است و طبق قول استاندار سعی می شود آب غدیر با اجرای طرح انتقال آب به تصفیه شهید کشتکار در موعد مقرر محقق شود.
وی افزود:با اجرای به موقع طرح خط هزار به تصفیه خانه جمشیدآباد مشکل شوری و سختی آب اروندکنار به چوئبده برطرف شده و هم اکنون مشکلی در تامین آب این 2 شهر نیست.

امام جمعه آبادان گفت: اعتراض و مطالبه گریی های مردم در بحران آب بدون هیچ گونه ناآرامی و تنشی انجام شد و این امر بیانگر انقلابیگری و بینش ساسی آنان بود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار داشت:مردم آبادان با برخورد صحیح و اصولی خود زمینه سود استفاده دشمن از موضوع بحران آب را ندادند.

وی افزود:برخی موضع گیری های دشمنان انقلاب در فضای مجازی به قصد تخریب انجام شد و سعی آنها بر ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین کشور و بدبینی مردم به اساس نظام بود.حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:واقعیت این است که با همگرایی می شود مشکلات مردم را در شهرستان آبادان رفع کرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به پنج مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت مروحوم آیت الله طالقانی در مرداد 1358 اشاره کرد و بیان داشت:نماز جمعه موجب می ‏شود تا مسائل فراموش شده در اسلام به بهترین وجه برای مردم گفته شود.

امام جمعه آبادان نماز جمعه را اجتماع عظیم هفتگی مسلمانان دانست و افزود:فلسفه نماز جمعه در حضور مردم در صحنه است، و مسلمانان وحدت، اتحاد و قدرت خود را به نمایش می گذارند.

در ادامه امام جمعه شهر مرزی اروندکنار نیز گفت:جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی، جایگاهی رفیع است، در حقیقت نماز جمعه زبان گویای نظام اسلامی و مردم است.

حجت الاسلام مهدی محمدی پور با بیان اینکه نماز جمعه حلقه وصل بین مردم و نظام اسلامی است، عنوان کرد: مسائلی که از سوی امام جمعه مطرح می شود مربوط به مشکلات و مسائل روز جامعه است، نماز جمعه بخشی از شئون ولایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار