امام جمعه آبادان:
امام جمعه آبادان گفت: همگرایی در مسئله بحران آب آبادان نشان داد هرجا این نگاه وجود داشته باشد، تمامی چالش ها و معضلات قابل حل خواهند بود.
کد خبر: ۶۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 27 July 2018

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود: تمام تلاش ما در این چند سال همگرایی مدیران بود و هیچگاه دنبال مچ گیری نبودیم، همواره به دنبال دستگیری برای حل مشکلات مردم بودیم و هستیم.

وی اظهار کرد: اگر بر سر مدیری شهرستانی، استانی یا ملی فریاد زدیم و حق مردم را مطالبه کردیم به دلیل آن بود که می دانیم اگر مشکلات برطرف شود اقبال مردم به خود آن مدیران و مجموعه ها بیشتر می شود.

امام جمعه آبادان با تاکید بر اینکه حفظ و کارآمدی نظام برای ما اصل است، تصریح کرد: اگر دولت کاری انجام دهد که رضایت مردم را در پی داشته باشد این، عامل تقویت نظام است و اگر از عهده حل مشکلات بر نیاید به نظام آسیب می زند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: همگرایی در مسئله بحران آب نشان داد هرجا این نگاه وجود داشته باشد، تمامی چالش ها و معضلات قابل حل خواهند بود.

وی افزود: آبادانی ها مردمی فهیم و کریم هستند، در موضوع بحران آب که می توانست به آتشفشانی از خشم مردم تبدیل شود، مردم آبادان به خیابانها آمدند، اعتراض کردند اما خسارتی به خود و شهر نزدند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور از همراهی، پای کار بودن، همگرایی و وفاق مدیران در حل بحران آب به عنوان دلیل اصلی کاهش آلام مردم نام برد و اظهار کرد: مردم که مدیران شان را پای کار دیدند، اعتراضاتشان را در بستر آرام دنبال کردند.

امام جمعه آبادان با اشاره به طرح نا به حق برخی مطالب در فضای مجازی تصریح کرد: بیان انتقاداتی که اشکال و ایراد کارها را بگوید خوب است اما تخریب نه، تخریب حرام است، ارائه راهکار برای رفع مشکلات، روش درست مطالبه گری است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تاکید بر اینکه وزیر نیرو همانطور که برای قطع چند ساعته برق از مردم تهران عذرخواهی کرد بایستی از مردم خوزستان نیز عذرخواهی می کرد، گفت: این مسئله و مسایل دیگری که پیش آمد نشان می دهد بعضی از وزرا به مسائل و مشکلات مردم خوزستان بی تفاوت هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار