مدیر پروژه طرح آبرسانی غدیر خوزستان خبر داد:
 حمیدرضا گودرزی مدیر پروژه طرح آبرسانی غدیر خوزستان در جمع اصحاب رسانه لالی از جذب نیروهای محلی در اجرای پروژه های آبرسانی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 29 July 2018

در پی مشکل و معضل بوجود آمده آب شهرهای خرمشهر و آبادان، با پیگیری های شریعتی استاندار خوزستان و حمیدرضا گودرزی از مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سرانجام آب به شهرهای خرمشهر و آبادان سر انجام آب به خرمشهر رسید.

در همین راستا نشست هم اندیشی و خبری حمیدرضا گودرزی با تلاش های مجتبی نیاکان نماینده حقوقی طرح آبرسانی غدیر با اصحاب رسانه شهرستان لالی در محل سالن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

گودرزی در جمع اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: در ادامه پروژه آبرسانی به شهرستان های آبادان و خرمشهر، طرح انتقال آب به شادگان، دارخوین و اهواز همچنان در حال پیگیریست، به طوری که قرارگاه در نظر دارد در دو بخش کارشناسی و کارگری اقدام به جذب نیرو نماید که اولویت با نیروهای بومی شهرستان لالی است. ‌

گفتنی است پروژه آب غدیر به طول ۹۰ کیلومتر پس از یک پروسه حدود ۴۵ روزه توسط نیروهای جهادی و تلاشگر قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان مجری اصلی طرح و پشت سر نهادن سختی های فراوان از جمله عبور از ۸۹ مانع همچون لوله های آب، گاز، برق و غیره و گرمای طاقت فرسای این روزها، به یاری همگان به پایان رسید؛ با اتمام این طرح شهرستان آبادان در طول شبانه روز از ۱۵۰ هزار متر مکعب آب شیرین و خرمشهر نیز از حدود ۹۵ هزار متر مکعب آب در طول شبانه روز بهره مند می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار