نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور دستوری برای تأمین تجهیزات و خودروهای امدادی برای هلال‌احمر خوزستان از وی اخذ کردم که باید پیگیری شود.
کد خبر: ۶۳۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 30 July 2018

همایون یوسفی در نشست مرداد ماه هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان اظهار کرد: اقداماتی که هلال احمر خوزستان در زمینه های مختلف انجام می دهد روبه رشد و تعالی است و برای کمک به حل مشکلات و تحقق اهداف هلال احمر آماده هستیم.

وی افزود: چندی پیش در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور دستوری برای تأمین تجهیزات و خودروهای امدادی برای هلال‌احمر خوزستان از وی اخذ کردم که باید پیگیری شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته مهمی که درباره هلال احمر وجود دارد دو وجه بارز آن است، یکی این که جمعیت مورد وثوق مردم است و نسبت به بسیاری از ادارات این اطمینان بیشتر و ارزشمندتر قلمداد می شود.

یوسفی با بیان اینکه خدمات هلال‌احمر به صورت مستقیم به دست نیازمندان می رسد، ادامه داد: یکی از جاهایی که می تواند کمک های مردمی و خیرخواهانه را به دست نیازمندان واقعی برساند و ساماندهی کند، هلال احمر است.

وی عنوان کرد: یکی از نیازهای مهم استان کارهای خیرخواهانه و داوطلبانه است، هرچند حجم کارهای خیرخواهانه زیاد است اما شاید به صورت صحیح به دست مردم نرسد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر چارچوب مشخصی برای ساماندهی کمک ها و مشارکت های مردمی تعریف شود و اقدامات آن صورت بگیرد، خیران بیشتری به هلال احمر جذب شوند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار