استاندار خوزستان گفت: توجه به گسترش سرمایه‌گذاری پتروشیمی رازی در استان و انجام فعالیت‌های اجتماعی بیشتر از سوی این شرکت، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۳۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 30 July 2018

غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه، در جلسه‌ای با مدیران پتروشیمی رازی اظهار کرد: در دریافتی‌های حقوق پرسنل شرکت پتروشیمی رازی اختلاف‌هایی وجود دارد و پایه حقوقی برخی از نیروهای قدیمی این پتروشیمی طبق وزارت نفت محاسبه شده و تعداد دیگری از پرسنل به صورت قرارداد با پیمانکاری و مبنای دریافت حقوق برخی دیگر از نیروها تأمین اجتماعی است.

وی افزود: در این جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت پتروشیمی رازی ماهشهر و سرمایه‌گذاران کشور ترکیه برگزار شد، از مدیران پتروشیمی رازی خواسته شد تا با پیگیری وضعیت معیشتی کارکنان آنجا دریافت حقوق نیروهای قراردادی و پیمانکاری تأمین اجتماعی پتروشیمی رازی نیز بهبود یابد که قول داده شد این موضوع در هیئت مدیره شرکت مطرح و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص افزایش حقوق پرسنل نیروهای قراردادی و پیمانکاری تأمین اجتماعی اتخاذ شده و اجرایی شود.

شریعتی بیان کرد: همچنین مقرر شد این شرکت مسئولیت‌های بیشتری را در ماهشهر متقبل شود که این موضوع نیز مورد پذیرش مدیران پتروشیمی قرار گرفت.

استاندار خوزستان اظهار کرد: علاوه بر این در این جلسه مقرر شد با توجه به این‌که خوراک مورد نیاز پتروشیمی ماهشهر از مسجدسلیمان تأمین می‌شود و با توجه به حضور تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال کشور، در حمایت مالی از این تیم نقشی داشته باشند. بررسی این پیشنهاد نیز در دستور کار مدیران پتروشیمی رازی قرار گرفت.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع گسترش سرمایه‌گذاری در استان خوزستان در این جلسه، افزود: مشکل خرید گاز و نحوه خرید آن، طلب این پتروشیمی از وزارت جهاد کشاورزی و سرعت دهی به پروژه تأمین گاز شیرین مورد نیاز پتروشیمی نیز از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیران شرکت پتروشیمی رازی بود که مقرر شد این موارد بررسی و نسبت به رفع آن‌ها از سوی استانداری خوزستان، اقدام شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار