رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کهگیلویه مطرح کرد؛
رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) کهگیلویه عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال 97 حامیان در مجموع هزینه ای بیش از 2 میلیاردو 300 میلیون ریال به ایتام طرح اکرام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی دهدشت کمک مالی کردند.
کد خبر: ۶۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 31 July 2018

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 203 یتیم دارای سنین زیر 18 سال در شهر دهدشت وجود دارد که این تعداد توسط 573 نفر از خیرین داخل و خارج از استان و حتی خارج از کشور جذب شدند و از این طریق حمایت های مالی و جنسی خود را به ایتام به صورت ماهیانه و مداوم در طول سال انجام می دهند.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 953 میلیون ریال کمک های نقدی و جنسی توسط حامیان به ایتام پرداخت شده است.

امرالله فروزنده ابراز داشت: در سال گذشته کمک های نقدی و جنسی حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد، مبلغی بالغ بر 8 میلیاردو 248 میلیون ریال بوده است.

این مدیر خاطر نشان کرد: تعداد 238 نفر از فرزندان محسنین توسط 202 نفر از حامیان حمایت می شوند.

فروزنده تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری مبلغی بالغ بر 356 میلیون ریال کمک های نقدی و جنسی به فرزندان محسنین و همچنین در سال گذشته مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 326 میلیون ریال توسط حامیان به این عزیزان پرداخت شد.

 

گزارش: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار