رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: در حال حاضر در تهران خرید و فروش طلا انجام نمی‌شود و به تبع این مساله از روز گذشته تا کنون خرید و فروش طلا در بازار اهواز نیز انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 31 July 2018

عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا در بازار اهواز اظهار کرد: سایت‌های قیمت‌گذاری سکه و طلا از روز گذشته تا‌کنون تعطیل شده‌اند، همچنین از تهران نیز قیمتی برای خرید و فروش طلا ارائه نمی‌شود و در این زمینه طلافروشان سردرگم هستند.

وی افزود: نرخی برای خرید و فروش طلا از مرکز به طلافروشان داده نشده است و در این زمینه منتظر هستیم تا قیمت مشخصی به ما ارائه شود.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: در حال حاضر در تهران خرید و فروش طلا انجام نمی‌شود و به تبع این مساله از روز گذشته تا کنون خرید و فروش طلا در بازار اهواز نیز انجام نمی‌شود.

ذهبی ادامه داد: در بازار طلافروشان اهواز، بر اساس تعرفه‌هایی که وجود دارد تعویض طلا انجام می‌گیرد اما خرید طلا با توجه به شرایطی که وجود دارد، صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: مغازه‌های طلافروشی در بازار باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند اما مغازه‌دار نمی‌داند که طلا را با چه قیمتی به مشتری بفروشد یا طلا را با چه قیمتی از مشتری خریداری کند.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با اشاره به نوسانات شدید قیمت سکه در بازار خاطرنشان کرد: سکه به هر میزانی که مورد نیاز مردم باشد، در بازار وجود دارد و مشکلی در بحث خرید یا فروش سکه در بازار نیست.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار