نماینده اهواز خبرداد:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسایل و مشکلات گروه ملی فولاد ایران به صورت جدی در حال پیگیری است، گفت: براساس دستور روز گذشته وزیر صنعت قرار شد تا مواد اولیه مورد نیاز تولید این کارخانه به میزان 40 هزار تن به صورت ماهیانه خارج از بورس تهیه شود که این مساله یک اقدام بسیار مهم در بحث حل مشکلات این کارخانه است.
کد خبر: ۶۳۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 03 August 2018

همایون یوسفی با اشاره به پیگیری ها برای حل مشکلات گروه ملی فولاد اهواز، اظهار کرد: مشکلات گروه ملی در 2 حوزه حقوق و تولید قابل پیگیری هستند و در این زمینه استانداری خوزستان، نمایندگان اهواز و مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران در حال پیگیری حل این مشکلات هستند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته در خصوص تامین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه، افزود: در این خصوص طبق قانون باید این مواد اولیه از طریق بورس خریداری می شد اما با توجه به اینکه خرید از بورس محدودیت هایی داشت، قرار شد تا این مواد خارج از بورس تهیه شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس دستور روز گذشته وزیر صنعت قرار شد تا مواد اولیه مورد نیاز تولید این کارخانه به میزان 40 هزار تن به صورت ماهیانه خارج از بورس تهیه شود که این مساله یک اقدام بسیار مهم در بحث حل مشکلات این کارخانه است.

یوسفی با اشاره به پیگیری مطالبات پرسنل و کارگران این کارخانه، عنوان کرد: کارکنان پیمانکاری این کارخانه حدود 8 ماه و کارکنان رسمی گروه ملی فولاد ایران حدود 4 ماه حقوق معوق دارند که با پیگیری های انجام گرفته 4 ماه از حقوق معوق کارکنان پیمانکاری پرداخت شد.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که با بانک ملی ایران و وزارت اقتصاد در حال انجام است، امیدواریم که سایر معوقات پرسنل رسمی و پیمانکاری گروه ملی فولاد ایران پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از صبر و حوصله کارکنان و کارگران این شرکت تشکر می کنم. این کارگران مطمئن باشند که این مسایل و مشکلات به صورت جدی در حال پیگیری است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار