مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهواز از پایدار شدن آب شرب 13 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این 13 روستا در شهرستان اهواز پیش از این اقدامات انجام شده فقط 12 ساعت از شبانه روز از نعمت آب بهره مند بودند.
کد خبر: ۶۳۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 04 August 2018

محمود آریاخاکی افزود: این اقدام برای 13 روستای مسیر الباجی، مراونه و روستاهای بروایه انجام شد که تا پیش از عملیات پایداری آب شرب، تنها 12 ساعت از شبانه روز از نعمت آب بهره مند بودند.

به گزارش"تابناک"؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهواز بیان کرد: با انجام عملیات نصب پمپ دوم در اسکله آب خام، فعال سازی خط قدیم آب خام، نصب و راه اندازی تابلو برق در اسکله، راه اندازی لوله مکش دوم از رودخانه، تعمیر و تعویض پمپ های فرسوده، رفع شکستگی های خطوط انتقال و شبکه توزیع و فعالسازی فیلترهای تحت فشار، آب شرب این روستاها پایدار و از نظر کمی و کیفی بهبود یافت.

گفتنی است این 13 روستا تحت پوشش تاسیسات آبرسانی روستایی مراونه قرار دارند و 1548 خانوار با جمعیتی بالغ بر 6 هزار و 841 نفر را تحت پوشش دارند.

380 روستا از مجموع 4 هزار و 100 روستا در سطح استان به وسیله تانکر آبرسانی می شود و آب مابقی از طریق چشمه، چاه‌های عمیق، آب لوله‌کشی و آب های جاری تامین می شود.

برچسب ها: آبفا اهواز ، آب شرب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار