استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: کانون‌های جدید آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم وجود دارند و باید سریعا وارد عمل شویم و در این خصوص از فردا راه‌های اطفای حریق به صورت زمینی بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 05 August 2018

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تالاب هورالعظیم و کانون‌های ریزگرد جنوب شرق اهواز که امروز (14 مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: از طریق سفارت جمهوری اسلامی در عراق، نخست وزیر کشور عراق و سرکنسول بصره و تیم‌های دیگر که در کشور عراق نفوذ دارند، تلاش‌های زیادی انجام شد تا توانستیم مجوزهای لازم را از کشور عراق برای انجام عملیات اطفای حریق توسط هلکوپترهای آب‌پاش اخذ کنیم و عملیات اطفای حریق در دو مرحله در بخش عراقی تالاب هورالعظیم انجام و آتش مهار شد.

وی افزود: متاسفانه برای سومین بار آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم شعله‌ور شده است. از دولت عراق و استانداران میسان و بصره خواسته‌ایم که مراقبت بیشتری داشته باشند و از نظر امنیتی و انتظامی مواظبت کنند و اگر ممکن است کسانی که موجب وقوع چنین حوادثی شوند را کنترل کنند.

شریعتی بیان کرد: در عین حال در حال فراهم آوردن تمهیدات مجدد هستیم تا دوباره برای اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اقدام کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: کانون‌های جدید آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم وجود دارند و باید سریعا وارد عمل شویم و در این خصوص از فردا راه‌های اطفای حریق به صورت زمینی بررسی می‌شوند.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار